مشخصات آگهی دهنده

آموزش مكالمه زبان انگليسي
توافقی
1397-01-21
1397-02-20
1243 بار
10088316

آموزش مكالمه زبان انگليسي
آموزش زبان

آموزش مكالمه زبان انگليسي

***مكالمه زبان انگليسي نصرت 2 ***
http://zabankadh.persiangig.ir

آيا ميدانيد به يك دهم قيمت ميتوانيد صاحب جديدترين و موثرترين محصول بهترين موسسه آموزش زبان كشور شويد (همون كه ماهواره تبليغ ميكنه).
فروش موفقيت آميز بيش از 5000 سري CD آموزش زبان نصرت در عرض 7 ماه در سراسر كشور و 5000 مشتري راضي سند موفقيت اين متد است.
آموزش مكالمه انگليسي نصرت 2
زبان نصرت 2 بهمراه CD تقويت حافظه نصرت
مجموعاً 5 CD يا يك عدد DVD
- مهارت كامل در مكالمه زبان انگليسي در سه ماه با روزي 30 دقيقه گوش كردن به هر درس
- روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي با زبان انگليسي
- برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان
- تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
- تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف
- دوره تقويت حافظه و مهارت يادگيري
- بدون نياز به كتاب و مدرس
- قابل اجرا بر روي وي سي دي، كامپيوتر و MP3 Player

اين متد را يك نابغه زبان شناس انگليسي اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهيه اين بسته كه بصورت 45 عدد نوار ضبط صوتي يا 4 عدد cd شامل 90 فايل mp3 هست و گوش كردن طبق متد به آن چه چيز مي‌آموزيد و چه تغيري در زبان شما روي ميدهد؟ شما به راحتي فيلمهاي آمريكايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد. شما به راحتي به انگليسي صحبت ميكنيد و كاملاً ميتوانيد ارتباط برقرار كنيد. احساس ميكنيد معجزه‌اي روي داده است. چيزي كه بعد از سالها حضور در كلاسهاي زبان در دست يابي كامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف كمتر از ۳ ماه به بهترين نحو با كمترين زحمت محقق خواهد شد.
باور كردنش كمي مشكل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد. نصرت معتبرترين موسسه تند خواني و زبان كشور است. آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميكند. چنين انساني بعد از سالها كار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد. اين متد تا به حال در ايران و خارج از كشور (بيشتر خارج از كشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده كرده است.
نه نياز به تمرين هست. نه نياز به دوباره گوش كردن. نه نياز به نوشتن. در واقع شما سعي نميكنيد چيزي بياموزيد بلكه اين نوار با فرمولي كه در قرارگيري كلمات و جملات آن با فاصله‌هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي‌آموزد.

CD تقويت حافظه همراه با نرم افزار تقويت حافظه و هيپنوتيزم
و اينك تقويت حافظه و تند خواني نصرت (ارائه‌اي ديگر از موسسه نصرت)، پس از ماه‌ها استفاده از cd هاي آموزش مكالمه زبان انگليسي مصرف كنندگان اين محصول پي به واقعي بودن ادعاي ما برده‌اند و حتي عده‌اي معتقدند قدرت و ارزش اين سي دي‌ ها بسيار بيش از آن چيزي است كه ما به آن اشاره كرديم. همانطور كه همه ميدانيد موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان كه در واقع انقلابي را در روش يادگيري سريع مكالمه انگليسي ايجاد كرد به آموزش روشهاي تند خواني و تقويت حافظه ميپرداخت و در واقع اولين موسسه تند خواني كشور است كه بازده متدها و روشهايش براي همگان اثبات شده است. آقاي نصرت در ادامه ارئه موفقيت آميز نوارهاي آموزش زبان (كه ما آن را به سي دي تبديل كرديم) نوارهاي معجزه كننده تقويت حافظه را به بازار عرضه كرد كه خود من به عنوان يك استفاده كننده اين محصول مدعي هستم كه واقعاً اين ديگه آخرشه. اما چرا ؟ انگليسي

1- با متد نوين به كار گرفته در اين نوارها ( كه باز ما آن را به سي دي cd تبديل كرديم) فقط بصورت صوتي قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقيقاً ده برابر) افزايش دهيد. ديگر گرفتار تمرين بر روي كاغذ و يا مطالعه براي تقويت حافظه و تند خواني نخواهيد بود و فقط گوش كنيد.

( 100% صوتي دقيقاً مثل سي دي هاي مكالمه زبان)

2- كارشناساني كه بر روي مغز انسان كار كرده‌اند معتقدند ضريب هوش با بالارفتن ميزان حافظه افزايش مي‌يابد. همچنين بررسيها نشان داده يك انسان ميتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه‌اش استفاده كند. اين ميزان در تيز هوشان حداكثر 9 درصد است. اين سي دي در فقط سه هفته به شما مي‌آموزد چگونه بصورت عملي اين مقدار را به 50 درصد افزايش دهيد.

3- براي هميشه قلم و كاغذ را فراموش كنيد. يك كتاب پر از فرمول را روبرويتان قرار دهيد. مغز شما به طور خودكار همه فرمولها را حفظ ميكند و تا آخر عمر در حافظه شما باقي خواهد ماند. فراموشي را براي هميشه فراموش كنيد. (اينها بخشهايي از صحبتهاي آقاي نصرت است) او همچنين يك مثال عملي ميزند كه شما در هفته سوم استفاده از اين نوارها توانايي انجام آن را خوايد داشت او مي‌گويد: به درون يك سالن برويد كه 100 نفر مهمان در آن سالن است. شما هيچكدام را نمي‌شناسيد. از مهمان‌ها بخواهيد يكي يكي خود را به شما معرفي كنند. آنها هركدام نام، فاميل و تلفن خود را فقط يك بار به شما خواهند گفت. شما بعد از اين مهماني در هر لحظه از عمر هركدام از ايشان را ببينيد نام، فاميل و تلفن او را به ياد خواهيد آورد. شما همچنين ميتوانيد اسامي همه مهمانها با كليه مشخصاتشان را به ترتيب معرفي كردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بياوريد و بازگو كنيد. اين كارها واقعاً پس از سه هفته گوش كردن به اين نوارها عملي است. فقط گوش كردن به دو جلسه اول اين آموزش تقويت حافظه شما را شگفت زده خواهد كرد. اين روش هم ميزان يادگيري و هم سرعت يادگيري شما را به طور شگفت انگيزي افزايش ميدهد چون نه شخص شما بلكه مغز شما ياد ميگيرد كه چگونه همه چيز را بخاطر بسپارد. به همان سادگي كه نفس مي‌كشيد.
4- شعار هميشگي استاد نصرت اين است: « اصلاً استعداد شما مهم نيست» به من كساني را تحويل دهيد كه خيال ميكنيد از همه خنگ ترند كساني كه به خودشان برچسب كم هوشي زده‌اند. كساني كه فكر ميكنيد چيز ياد نميگيرند. ببينيد من از اينها چه خواهم ساخت و چه چيزي تحويل ميدهم.
نرم افزار تقويت حافظه و هيپنوتيزم

مي‌خواهيد آرامش داشته باشيد؟ فكر كنيد؟ و يادگيري و حافظه خود را افزايش دهيد؟ خودتان را هيپنوتيزم كنيد؟ براي انجام هر يك از اين كارها كافي است هدفون يا هدست را در گوشتان قرار دهيد و اجازه بدهيد تا نرم افزار قدرتمندي كه داخل سي دي تقويت حافظه نصرت قرار دارد، با روش اعجاب انگيز خود، از نوع ايجاد صداهاي مختلف در فركانسهاي مختلف مغز شما را تحت تاثير قرار دهد و خواسته‌هاي شما را برايتان بر آورده كند!
صداها و تحريكات بصري كه توسط اين نرم افزار ايجاد مي‌شود، به شما كمك مي‌كند تا:
- براي موقعيتهاي پر از استرس و پريشاني يا كارهاي پيچيده آماده شويد.
- نتايج يادگيري خود را افزايش دهيد.
- مشكلات هنگام خواب و سردردهايتان كاهش يابد.

اين نرم افزار با ايجاد موسيقي‌هايي با فركانسهاي مختلف و قابل تنظيم توسط خود شما در دو گوشتان، مغزتان از جمله حافظه شما را تحد تأثير عجيب خود قرار مي‌دهد و با تمركز هرچه بهتر شما به موسيقي پخش شده توسط نرم افزار، آرامش بيشتري در مغزتان احساس مي‌كنيد.

كاربردهاي نرم افزار:
۱- تمدد اعصاب و احساس آرامش با كشيدن مغز به موقعيتهاي دلخواه.
۲- بالا بردن ظرفيت يادگيري و تقويت حافظه.
۳- كاهش بي‌خوابي و كاهش زمان خواب افراد بدون عوارض و پيدايش خستگي.
۴- متمركز كردن ذهن و افزايش هوشياري.
۵- تسكسن سر درد و ميگرن و موارد مشابه.
۶- آماده كردن براي موقعيت‌هاي استرس آور و شلوغ.
۷- هيپنوتيزم شخصي.
كاربردهاي پزشكي:

مراقبه و تمدد اعصاب در اين نرم افزار مي‌تواند موجب ترك برخي عادتهاي بد همچون اعتياد به سيگار و مشروبات الكلي يا در برخي موارد موجب كاهش وزن شود و اين نتيجه به اين دليل است كه اكثر افراد فقظ وقتي اقدام به سيگار كشيدن يا شرب مشروبات الكلي مي‌كنند كه داراي استرس يا فشارهاي عصبي هستند و يا نياز به آرامش و سستي در ذهن دارند.
اين نرم افزار به ايجاد موسيقي در فركانسهاي مختلف و تغيير موقعيت‌هاي مغز مي‌تواند تمامي اين نيازها را بدون انجام عادتهاي بد براي اين گونه افراد برآورده كند.
برخي از مردم با استفاده از اين نرم افزار به مؤفقيتهاي زيادي در زندگي دست يافته‌اند از آن جمله مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
برخي به قدرت ديدن از راه دور يا همان روشن بيني و ديدن باطن اجسام و افرار دست يافته‌اند. برخي نيز به قدرت انديشه خواني (Telepathy) يعني خواندن فكر مردم دست يافته‌اند و موارد ديگر مانند حركت دادن اجسام با نگاه چشم (البته بايستيكه در نظر داشت كه اين كارها زمان بر است و رياضت و تمرينات زيادي براي رسيدن به اين حالات بايستيكه انجام داد).
اين نرم افزار كاملاً مؤثر است به شرط اينكه نكات زير را دقيقاً رعايت كنيد تا بهترين نتيجه را بگيريد:
۱. حتماً كارت صدا را امتحان كنيد و مطمئن شويد كه صداهاي تفكيك شده دارد، يعني در بلندگوهاي راست و چپ هدست صداها كاملاً تفكيك شده هستند.
۲. براي بهترين نتيجه حتماً در وضعيت خوابيده يا روي مبل قرار بگيريد يا روبروي كامپيوتر بر روي يك صندلي راحت دسته دار بنشينيد.
۳. چشمها ميبايست بسته باشد، و محيط كاملاً تاريك يا نيمه تاريك باشد.
۴. يك فاصله زماني از طريق برنامه قرار دهيد، مثلاً يك يا دو دقيقه يا بيشتر قرار دهيد و خود را و محيط را آماده كنيد. به اين صورت وقتي كاملاً آماده بوديد برنامه شروع به پخش خواهد نمود.
۵. سعي كنيد در چند دقيقه اول درصورتي كه نمي‌توانيد زمان را حدس بزنيد، بر حسب شماره، بدنتان را در حالت كاملاً رها و عاري از تنش قرار دهيد. از روشهاي ريلكسيشن مي‌توانيد استفاده كنيد.
۶. صدا را فقط از طريق هدست گوش دهيد. اين تكنولوژي فقط به اين شرط جواب مي‌دهد كه صداها هر كدام در سمت خودش پخش شود.
طرز كار اين نرم افزار كه زمان زيادي از آمدن اين تكنولوژي مي‌گذرد، براساس ايجاد اختلاف فركانس زير ۲۰ هرتز در بين دو گوش چپ و راست است. وقتي مثلاً يك فركانس ۲۰۰ هرتز در گوش چپ و ۲۰۸ هرتز در گوش راست پخش شود، اختلاف آن ۸ هرتز خواهد بود و مغز انسان به مرور زمان مثلاً در عرض ۲۰ دقيقه امواج خود را با ۸ هرتز تطبيق مي‌دهد.

فراگير كننده اين تكنولوژي روبرت مونرو كه نويسنده كتاب «سفرهاي خارج از بدن» مي‌باشد كه باعث شد عبارت «تجربه خارج از بدن» يا "Out of Body Experience" در سال ۱۹۷۱فراگير شود. تكنولوژي موسسه روبرت مونرو به اسم Hemi-Sync مي‌باشد و توسط موسسه Monroe Institute عرضه مي‌شود. اين نرم افزار، جايگزين خوب و ارزانتري از Hemi-Sync مي‌باشد.

براي اطلاع بيشتر در مورد خريد لطفاً به سايت زير مراجعه فرماييد:

http://zabankadh.persiangig.ir

کلمات کلیدی :
آموزش مكالمه زبان انگليسي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید