مشخصات آگهی دهنده

مهاجرت به استراليا
02122327300
توافقی
1397-01-21
1397-02-20
836 بار
10087824
پاسداران

مهاجرت به استراليا
خدمات خدمات مسافرتی

مهاجرت به استراليا

شركت دهكده جهاني با موفقيت هايي كه در عرصه بين الملي كسب كرده است وهمچمين اعتبار جهاني كه بدين وسيله بدست امده .به خود جرات داده وچند ساليست بخش خدمات مهاجرتي را به قصد كمك به افرادي كه قصد دارند به منظور اغاز و تجربه يك زندگي جديد به كشور خارجي سفر كنند داير كرده است.
استراليا بزرگترين جزيره دنياست با اين وجود جمعيت چنداني ندارد و هر كسي از هر كشوري با هر نژاد و يا مذهبي مي تواند به اين كشور مهاجرت نمايد.
خدمات مهاجرتي شركت دهكده جهاني براي كليه ايرانياني كه قصد دارند به منظور زندگي ̨ تحصيل و يا كار به كشور استراليا سفر كنند خدمات ارزشمندي با در نظر گرفتن شرايط خاص شما ارائه مي كند .
در استراليا شركت رشد اقتصادي بسيار بالاست ولي نرخه بهره پايين مي باشد و از اين جهت براي سرمايه گذاري و گسترش فعاليت اقتصادي افراد شرايطي مطلوب و قابل توجهي دارد.
و هدف ما در اختيار قراردادن اطلاعات جديد و قابل اطمينان و كمك به پر كردن خلاﺀهاي موجود و فراهم اوردن اطلاعات لازم به شكل جامع و سودمند براي يك زندگي نسبتا بي دغدغه براي افراديست كه خواهان سطح استاندارد بالاي زندگي در بهترين كشور دنيا هستند.
جالب توجه اين است كه در استراليا هزينه هاي زندگي پايين ولي سطح اموزش و رفاه اجتمايي بالا است.از اين روست كه استراليا به يك محيط جالب براي زندگي تبديل شده است. ناگفته نماند كه شهرهاي استراليا حزو ده شهر برتر دنيا مي باشد.
ما با در اختيار داشتن همكاري وكلاي با سابقه مهاجرت كه همگي مورد تاييد اداره مهاجرتاستراليا مي باشند سعي در كاستن از مشكلات اوليه و موانع و همچنين اماده سازي شما براي اخذ تابعيت كشور استراليا داريم.
هدف ما كمك به تصميم گري هاي اگاهانه و جلوگيري از اشتباهات پرهزينه است كه بيشتر وقت ها غير قابل جبرانند.
شما با در ميان گذاشتن تصميم مهاجرت خود به استراليا با ما راهي سود مند براي غني تر ساختن زندگي و توسعه افق هاي خودتان مي شويد.
ما به شما كمك مكنيم تا در زمان مشكلات و پول خود صرفه جويي كنيد و سرمايه ايي كه در اين راه صرف كرده ايد چندين برابر بدست اوريد.
ما به شما در اجتناب از دام هاي گسترده در كشوراستراليا بر سر راه زندگي شما كمك خواهيم كرد و راه را براي اينده ايي شادو پر بار براي خود و فرزندانتان در خانه جديد هموار مي سازيم.
رسيدن شما به هدفتان افتخاري در كارنامه ماست و بدين گونه است كه امروز و هر روز به تعداد دوستان ما در سراسر اين كره خاكي افزوده مي شود.

از تارنماي ما ديدن فرماييد.
www.globalvillage-thr.com
براي تماس با ما
[email protected]
Cell phone:0912-2765917 From10:00AM Up to 8:00pm
Day phone:021 22327300-3
Fax: 021 22327309

کلمات کلیدی :
مهاجرت به استراليا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید