مشخصات آگهی دهنده

فروش فيلم شكوه تخت جمشيد
03117785331
توافقی
1397-01-20
1397-02-19
997 بار
10086404
فلكه ارتش ساختمان زاينده رود

فروش فيلم شكوه تخت جمشيد
کامپیوتر گرافيك كامپيوتري

فروش فيلم شكوه تخت جمشيد


اقتدار و عزمت ايران
در يك DVD قيمت 4000 تومان
مشخصات فيلم:
شكوه تخت جمشيد، 1 سي دي، فارسي، 41 دقيقه
تهيه كننده: فرزين رضائيان و حسين حضرتي؛ فيلمبردار: جهان بخش مهربخش و محمدرضا ساعتچي؛ تصويرسازي ديجيتال: مرتضي ياهو و ميثم كشاورز؛ تدوين: فرزين رضائيان و مرتضي ياهو؛ كارگردان: فرزين رضائيان؛
توليد: شركت طلوع ابتكارات تصويري
مستند حقيقي و فوق العاده زيبا و غرور بر انگيز از تخت جمشيد و پارسه در اعتراض به فيلم ضد ايراني 300.
با ديدن اين فيلم تاريخ واقعي ايران را بهتر بشناسيد و به ايراني بودن خود افتخار كنيد.
در اين مستند فوق العاده زيبا با بازسازي 3بعدي تخت جمشيد و استفاده از ايران شناسان برجسته كشورهاي اروپايي و امريكايي و بهره گيري از كتابهاي معتبر تاريخي دنيا حقايقي از حكومت هخامنشيان و فعاليت هاي چشمگير شاهان هخامنشي مطرح مي شد كه مي تواند تن هر ايراني را به لرزه درآورد.
شكوه تخت جمشيد اولين فيلم مستند ايراني است كه با اتكا به اين شيوه تازه ساخته شده است. در يك ارزيابي اجمالي بايد گفت كه اين فيلم كه با سرمايه خصوصي توليد شده است يك توليد ارزشمند و اثري پيشگام است. تقريبا نيمي از فيلم متكي به تصويرسازي ديجيتالي است و بيينده در برابر تصويرهايي كه در آنها ويرانه هاي تخت جمشيد به كاخهاي زيبا و غول پيكر تبديل مي شوند احساس اعجاب مي كند.
از كاخهاي بازسازي شده در اين فيلم گاه يكي دو سه ستون باقي مانده است و گاه رديفي از پايه ستون هايي كه تنها طرحي مبهم از اصل به دست مي دهند. براي بازساختن اين كاخها و مجموعه تخت جمشيد مطالعات بسياري از باستانشاسان دستمايه كار بوده است. گروهي از برجسته ترين آنها مانند عليرضا شاپور شهبازي، عباس عليزاده، ريچارد فراي و چند تني ديگر در اين فيلم حضور دارند و به معرفي قسمت هاي مختلف تخت جمشيد مي پردازند.
فرزين رضائيان تهيه كننده و كارگردان اين فيلم كه مدتها در آمريكا زيسته است براي تهيه اين فيلم از ياري بسياري از كارشناسان آمريكايي، بريتانيايي و فرانسوي بهره برده است و به مهمترين موزه هاي جهان مانند لوور، آرميتاژ، متروپوليتن نيويورك و مانند آنها براي تهيه عكس و فيلم مراجعه كرده است.
تيم ايراني اهميت كار آقاي رضائيان بجز درك بموقع از نياز به چنين كاري آن است كه فيلم خود را با همياري تيمي از هنرمندان و سينماگران ايراني تهيه كرده است. تمام تصاوير ديجيتالي فيلم كار ميثم كشاورز و مرتضي ياهو از گرافيست هاي ايراني است كه ذوق بسيار و دقت قابل تحسيني در هنر تصويرسازي بر اساس مدارك و شواهد باستانشناختي به كار برده اند و در واقع اين هنر را در ايران گام بلندي به جلو برده اند. عكس ها و فيلمبرداري نيز كار يك گروه ايراني است.
لطفا پس از ثبت سفارش جهت تائيد و ارسال آن حتما با يكي از شماره هاي زير تماس بگيريد.
لطفا آدرس پستي و تلفن خود را به صورت كامل وارد نمائيد.
شركت مانا مهر نوين 7785331 0311 - 09132082065
http://euroshop.ir/shop/product_info.php?cPath=9_93_119&products_id=35

کلمات کلیدی :
فروش فيلم شكوه تخت جمشيد

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید