مشخصات آگهی دهنده

هر دقيقه 40 تومان اعتبار كسب كنيد
09126718791
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
1088 بار
10086314
تهران

هر دقيقه 40 تومان اعتبار كسب كنيد
کامپیوتر تعمیر و نگهداری

هر دقيقه 40 تومان اعتبار كسب كنيد

به سايت زير برويد:

www.Forbby.com

09126718791

برنامه SAS2008 را دانلود كنيد و روي كامپيوترتان نصب كنيد.

از سايت يا از طريق برنامه عضو Forbby شويد.

Login كنيد

تبليغات را نگاه كنيد ( درحال انجام بقيه كارهايتان)

اعتبار بگيريد

هر دقيقه 40 تومان اعتبار براي اولين بار در جهان

توضيح نرم افزار:
نرم افزار SAS 2008 به گونه اي طراحي شده است كه مي تواند به هر وب سايت تبليغاتي متصل شود و با گرفتن تبليغات از سايت (100 درصد اتوماتيك)، آنها را به صورت كاملا تصادفي به كاربران (اشخاصي كه اين نرم افزار را بر روي كامپيوتر خود نصب كرده اند) نمايش دهد و به اين وسيله كاربران اين سايت هاي تبليغاتي در ازاي ديدن اين آگهي ها، اعتباري جهت نمايش آگهي خود در سايت كسب مي كنند و مي توانند بدون پرداخت هيچگونه وجهي، و فقط با استفاده از اعتبار تبليغاتي خود، آگهي هاي تبليغاتي خود را بصورت ويژه هم در سايت تبليغاتي و هم در خود اين نرم افزار نمايش دهند.

نكته قابل توجه در ساختار نرم افزار SAS 2008 اين است امكان فريب اين نرم افزار توسط كاربران وجود ندارد و درصورتي كه كاربر، نرم افزار را اجرا كرده و خودش از پشت كامپيوتر برود اين نرم افزار با استفاده از الگوريتم هاي منحصر به فردي كه دارد متوجه اين حيله مي شود و نمايش آگهي ها را متوقف مي كند و دوباره به محض اينكه كاربر به پشت كامپيوتر خود بازگردد نمايش تبليغات از سر گرفته مي شود و بدين وسيله حقي از كسي ضايع نمي شود.
و همچنين اگر كاربري اين نرم افزار را بر روي چندين كامپيوتر نصب كند و بخواهد به اين وسيله اعتبار تبليغاتي بيشتري از سيستم دريافت كند فورا سرور سيستم تبليغاتي متوجه مي شود و فقط براي يكي از كامپيوتر هاي آن شخص، آگهي هاي تبليغاتي را ارسال مي كند. (امكان حذف كاربر نيز وجود دارد)

در روش هاي تبليغاتي فعلي، هم آگهي دهندگان و هم آگهي بينندگان ضرر مي كنند چون هنگاميكه يك شخص به عنوان آگهي بيننده، وارد يك سايت تبليغاتي مي شود به دليل خيل عظيم آگهي هاي تبليغاتي موجود بر روي سايت، نميتواند حتي 1 درصد آگهي ها را مشاهد كند بنابراين با مشاهده چند آگهي در زمينه مورد نظر خود، محصولي را انتخاب و سپس خريداري مي كند. اما از آنجايي كه اين شخص (آگهي بيننده) محصول مورد نظر خود را با مشاهده چند آگهي از بين هزاران آگهي انتخاب كرده است، بنابراين احتمال اشتباه بودن اين انتخاب زياد است ضمن اينكه آگهي دهندگان معتبر نيز در اين بين ضرر مي كنند چون افراد بسيار كمي آگهي هاي آنها را مشاهده كرده اند.
بنابراين مهمترين مزيت نرم افزار SAS 2008 براي كاربران (آگهي بينندگان) اين است كه آنها براي مشاهده تبليغات نيازي نيست كه حتما وارد سايت تبليغاتي شوند مي توانند اين نرم افزار را بر روي كامپيوتر خود نصب كنند و با خيال راحت به گشت و گذار در اينترنت بپردازند اين نرم افزار بصورت 100 درصد اتوماتيك آگهي ها را از سايت تبليغاتي دريافت مي كند و به كاربران نمايش مي دهد.
مزيت ديگر براي آگهي بينندگان اين است كه به ازاي ديدن آگهي ها از طريق اين نرم افزار، مبلغي به عنوان اعتبار به حساب الكترونيكي آنها در سايت تبليغاتي اضافه مي شود و كاربران مي توانند از اين اعتبار براي ارائه تبليغات خود بصورت ويژه در سايت تبليغاتي استفاده كنند.


سيستم تعرفه هاي جديد !Forbby در قيمتها به گونه اي طراحي شده است كه حتي كاربران مي توانند بدون پرداخت هيچ وجهي جهت درج آگهي هاي خود در سايت اقدام نمايند.

تبليغات ماتريسي : هر خانه هر ماه نمايش 80,000 تومان

تاييد شده مدير (نمايشي): هر بار نمايش 100 تومان
تاييد شده مدير (كليكي): هر بار كليك 300 تومان
تاييد شده مدير (زماني): هر روز نمايش 3300 تومان
تاييد شده مدير (زماني): هر ماه نمايش 99000 تومان

ويژه (نمايشي): هر بار نمايش 5 تومان
ويژه (كليكي): هر بار كليك 50 تومان
ويژه (زماني): هر روز نمايش 1000 تومان
ويژه (زماني): هرماه نمايش 30000 تومان

نرم افزاري (نمايشي): هر بار نمايش 2 تومان
نرم افزاري (كليكي): هر بار كليك 4 تومان
نرم افزاري (زماني): هر روز نمايش 100 تومان
نرم افزاري (زماني): هر ماه نمايش 3000 تومان

لينكي (نمايشي): هر بار نمايش 1 تومان
لينكي (كليكي): هر بار كليك 5 تومان
لينكي (زماني): هر روز نمايش 150 تومان
لينكي (زماني): هر ماه نمايش 4500 تومان

رايگان 0 تومان

سايت Forbby در موضوعات زير تبليغ مي كند :
آموزش املاك تلفن و موبايل چاپ و تبليغات حمل و نقل سرمايه گذاري سير و سفر صنعت فرصت هاي شغلي كامپيوتر لوازم و خدمات مجالس و مراسم ورزشي وسايل نقليه نرم افزار سخت افزار اخبار اينترنت و ...

!Forbby اولين نرم افزار تحت سايت در جهان

09126718791
09353549807
09359655868

[email protected]

همين حالا به سايت برويد :

http://www.forbby.com

!Forbby دريچه ايست به سوي تبليغات رايگان

کلمات کلیدی :
هر دقيقه 40 تومان اعتبار كسب كنيد

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید