مشخصات آگهی دهنده

ريوايوژن درمان قطعي ريزش مو + اشانتيون
09122613439
126000 تومان
1397-01-19
1397-02-18
1172 بار
10085786
براي سفارش تنها كافيست با شماره ي مذكور تماس حاصل نماييد

ريوايوژن درمان قطعي ريزش مو + اشانتيون
خدمات زیبایی و بهداشت

ريوايوژن درمان قطعي ريزش مو + اشانتيون


Orginal اورجينال
محصولات اصل زيبائي و لاغري و ماهواره اي را فقط ازبيوتي سنتر بخواهيد.
www.beautycenter.ir

اگر از ريزش مو رنج مي بريد و از محصولات ضد ريزش مو نااميد شده ايد حتما به اين آمار توجه كنيد آيا مي دانيد بيش از ۵۰ مرد و ۳۰ ميليون زن در آمريكا دچار ريزش مو هستند .

اگر با دقت به مردم نگاه كنيد متوجه مي شويد كه داشتن و نداشتن مو چقدر در ظاهر آنها تاثير گذار است پس ظاهر خوب بسيار با اهميت بوده و موها نقش مهمي را در ايجاد اعتماد به نفس و حتي شغل يك شخص بازي مي كنند .
فرضيات و شايعات زيادي در مورد ريزش مو وجود دارد ، اما مهمترين دليل بروز اين عارضه چيست ؟
۹۰ تا ۹۵ درصد عوامل ريزش مو موروثي است و به عامل ژن بستگي دارد ، اين يعني ريزش موي والدين شما در ريزش موي شما بي تاثير نيست ولي لازم به ذكر است كه مي توان روند ريزش مو را متوقف و يا حتي معكوس كرد
تركيبات ريوايوژن همگي از عناصر طبيعي بوده كه خاصيت ضد ريزش داشته و رشد مجدد موهاي از دست رفته در آن به اثبات رسيده است .
پيشرفت هاي اخير پزشكي منجر به كشف داروهاي متعدد براي جلوگي از ريزش مو و رشد مجدد موهاي از دست رفته شده ، اين داروها به روش متوقف ساختن فرم نيرومندي از تستسترون به نام DHT عمل مي كنند كه روي ژن ريزش مو اثر گذاشته و چرخه رشد مو را از كار مي اندازد .
DHT موهاي طبيعي را مثل پرزهاي هلو نازك ، ضعيف و كم رنگ مي كند به طوري كه بدون مراقبت و نگهداري اين موهاي ضعيف شده كم كم مي ميرند و منجر به ريزش موهاي دائمي مي شوند .
پس مي توان چنين برداشت كرد كه علت متمايز بودن ريوايوژن با ديگر محصولات ، مبارزه آن با تاثيرات منفي ميزان هورمون DHT است ريوايوژن در ابتدا راههاي ورودي DHT را به فوليكول مو مسدود مي كند ، سپس آنزيمي كه باعث تبديل تستسترون به DHT مي شود را از كار مي اندازد يعني در حقيقت توليد DHT را متوقف مي كند و سرانجام فوليكول مو را براي توليد موهاي جديد فعال كرده و باعث مي شود كه موها ضخيم تر ، محكم تر و بلندتر شوند و ظاهري پر موتر به سر مي دهند .
لازم به ذكر است كه در مطالعات كلينيكي ريوايوژن ۸۸ ٪ موفقيت را هم در بين مردان و هم زنان كسب كرده كه اين موفقيت اصلا تصادفي نيست .
10 درصد تخفيف ويژه + اشانتيون تا پايان زمستان 86



با قابليت ارسال رايگان به سراسر ايران.



براي سفارش تنها كافيست با يكي از شماره هاي مذكور تماس حاصل نماييد.
09122613439 و 09192149345

کلمات کلیدی :
ريوايوژن درمان قطعي ريزش مو اشانتيون

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید