مشخصات آگهی دهنده

مجموعه عظيم آموزشي Photoshop Top Secret
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
1164 بار
10085201

مجموعه عظيم آموزشي Photoshop Top Secret
آموزش كامپيوتر

مجموعه عظيم آموزشي Photoshop Top Secret

مجموعه عظيم آموزشي تمامي نكات و ريزه كاريهاي فتوشاپ-بيش از 30 ساعت آموزش ويدئويي

--------------------------------------------------------------------------------
مجموعه عظيم آموزشي Photoshop Top Secret آموزش كامل تمامي نكات و ريزه كاري هاي فتوشاپ - بيش از 30 ساعت آموزش كامل ويديويي مرحله به مرحله !
تمامي دانستنيها و ريزه كاري هاي فتوشاپ را يكجا هديه بگيريد و عنوان بهترين گرافيست را از آن خود كنيد!
Photoshop Top Secrets نام پكيج كامل و عظيم آموزشي محبوب ترين و برترين نرم افزار گرافيكي دنيا، Adobe Photoshop است كه توسط دو تن از نام هاي برتر گرافيك و فتوشاپ كارهاي مشهور دنيا Mark Monciardini و Melanie Stimmell در قالب 5 دي وي دي كامل با بيش از 20 گيگابايت و بالغ بر 30 ساعت فيلم آموزشي تهيه و تدوين و آماده استفاده علاقمندان گرديده است .

اين پكيج عظيم و بي نظير آموزشي فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامي كاربران چه كاربران در سطح مقدماتي و تازه كار و چه كاربران فتوشاپ كار و آشنا به كارهاي گرافيكي و حتي گرافيست هاي حرفه ايرا به عمق نرم افزار بي نظير و هزار توي Adobe Photoshop برده و ايشان را با تمامي رازهاي آشكار و نهان آن اشنا مي كند !

كمربند مشكي" در نرم افزار Adobe Photoshop را از آن خود كنيد !

سازندگان اين به پكيج به دليل عظمت بي نظير اين بسته آموزشي، آموزش جز به جز و مرحله به مرحله و همچنين تحت پوشش قرار دادن تمامي جزئيات و نكات مخفي و آشكار فتوشاپ، آن را به طنز تنها راه براي دريافت "كمربند مشكي" يا همان حد نهايي و Extreme در فتوشاپ ناميده اند !


ساخت پوسترهاي گرافيكي با كيفيت سطح يك جهاني، طراحي پك و بسته بندي هاي تجاري فيلم هاي سينماهاي و ساير محصولات، طراحي بي نظير صفحات اول مجلات و طراحي زيبا براي وبسايت ، طراحي عالي صورت و اعمال ويرايش هاي متعدد تنها از جمله نتايج كار با اين پكيج عظيم آموزشيست .


فروشگاه آنلاين 7 بازار - اين پكيج عظيم و نقيس آموزشي را در قالب پنج دي وي دي مي باشد را همراه پكيج شكيل و با قيمت استثنايي تنها 10.000 تومان آماده فروش براي تمامي علاقمندان و گرافيست ها كرده است .


سفارش را درب منزل يا محل كارتان دريافت كرده، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد

براي كسب اطلاعات بيشتردر مورد تهيه و اموزش به سايت داده شده مراجعه كنيد.

سايت ما: http://7bazar.com

کلمات کلیدی :
مجموعه عظيم آموزشي Photoshop Top Secret

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید