مشخصات آگهی دهنده

رضاهاشمی
09122020544-09128447598
توافقی
1403-01-26
1403-01-27
1051 بار
11328770
دفتر فروش : تهران ، سیدخندان ، خیابان دبستان ، خیابان شعبان زاده

طراحی ، ساخت و نصب باسکول های جاده ای تریلی کش و کامیون کش بتن فلز مرکب
خدمات خدمات صنعتی

طراحی ، ساخت و نصب باسکول های جاده ای تریلی کش و کامیون کش بتن فلز مرکب

باسكول جاده اي , دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده اي اعم از كاميون، تريلر و كمر شكن را در يك مرحله و با استفاده از نيروي جاذبه زمين توزين مي كند باسكول هاي ساخت گروه توزین به طور معمول در دو نوع روي زمين و داخل زمين و در ظرفيت هاي 5 الي 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الي 4×24 متر توليد مي گردند. اين باسكول ها با توجه به صنف مشتري و نوع كاربري باسكول در سه نوع تجاري، صنعتي و سنگين طراحي و توليد مي گردد .همچنين باسكول هاي جاده اي با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن در سه نوع مركب، تمام فلز و بتن فلز ساخته مي شوند. در باسكول هاي مركب جنس شاسي و صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد. در باسكول هاي تمام فلز شاسي فلزي وظيفه اصلي تحمل و انتقال بار به لودسل ها را بر عهده دارد در اين باسكول ها علاوه بر شاسي اصلي، صفحه هم به صورت تركيبي از تيرآهن و ورق ساخته شده است و در باسكول هاي بتن فلز جنس شاسي از فلز و جنس صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد.تمامي باسكول هاي ساخت گروه توزین در ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست مشتري قابل طراحي و توليد خواهد بود.
برای مثال : باسكول مركب روي زمين مدل P30
در اين نوع باسكول ها جنس شاسي و صفحه باسكول از بتن مسلح پيش ساخته مي باشد اين باسكول قابل ارائه با فونداسيون پيش ساخته بوده و تنها با 30 سانتي متر گودبرداري در محل پايه هاي باسكول در 3 روز قابل نصب و بهره برداري مي باشد. در اين باسكول رمپ باسكول به صورت پيش ساخته قابل ارائه و نصب خواهد بود، همچنين در صورت درخواست مشتري اين باسكول با گاردريل قابل ارائه خواهد بود.از ديگر خصوصيات اين باسكول ارتفاع قرارگيري از سطح زمين مي باشد كه مي تواند با توجه به شرايط محل نصب باسكول اين ارتفاع متفاوت و قابل تغيير باشد.

کلمات کلیدی :
باسکول باسکول کامیون کش نصب باسکول باسکول در ایلام باسکول در شهرستانها طراحی باسکول فروش باسکول قیمت باسکول باسکول تریلی کش

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید