مشخصات آگهی دهنده

امیر شخم گر
09125392758
توافقی
1402-04-05
1402-05-04
136 بار
11359604
لاله زار جموبی پاساژ بوشهری طبقه منفی یک پلاک 37

لیست قیمت جک های پنومایتک
لوازم لوازم گوناگون

لیست قیمت جک های پنومایتک

هر سیستم پنوماتیکی ای از بخش های متنوع و مختلفی همانند شیر، واحد مراقبت و عملگر ساخته شده است. جک پنوماتیک یا سیلندر پنوماتیک در واقع از آن ها به عنوان عملگر های پنوماتیک یاد می شود که تنها توسط هوای فشرده کار می کنند و وظایف مهمی را در سیستم پنوماتیکی بر عهده دارند. اگر شما نیز به دنبال خرید انواع سیلندر پنوماتیکی با کیفیت هستید می توانید در این بخش اطلاعات کاملی را در خصوص این محصول به دست آورید و در صورت نیاز آن را از CNC24 تهیه کنید.
جک پنوماتیک یا سیلندر پنوماتیک چیست؟
جک یا سیلندر پنوماتیک توسط هوای فشرده شده کار می کنند، روند کار جک یا سیلندر پنوماتیکی به این صورت است که در ابتدا هوای فشرده شده از سوی پورت ورودی جک عبور می کند و در پشت سیلندر قرار می گیرد. قرار گیری در پشت سیلندر خود نیرویی وارد می کند که این نیرو و فشار سبب حرکت صفحه ای خواهد شد که شفت جک به آن متصل است! در نهایت می توان شاهد حرکت جک بود.
از مهم ترین پارامتر های انتخاب جک پنوماتیک چیست؟
موارد مهمی در انتخاب بهترین جک پنوماتیک دخیل هستند اما از مهم ترین آن ها می توان به مشخص کردن طول کورس و قطر پیستون جک اشاره نمود که باید در حین خرید جک پنوماتیک به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
بررسی انواع جک پنوماتیکی در صنعت و کاربرد آنها
جالب است بدانید که جک های پنوماتیکی خود در دسته عملگر های خطی پنوماتیک قرار می گیرند و جک های خطی خود به دسته بندی سیلندر های یک کاره یا یک طرفه و سیلندر های دو کاره یا دو طرفه تقسیم بندی می شوند که هرکدام از آن ها کاربرد های متفاوتی را در یک سیستم انجام می دهند. البته جک ها برحسب نوع مصرفی که در سیستم های پنوماتیک دارند در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:
1-جک چهارمیل پنوماتیک
2-جک قلمی پنوماتیک
3-جک رادلس(بدون شفت)
4-جک کامپکت پنوماتیک(فشرده)
مزیت اصلی استفاده از جک های پنومانیکی در صنعت چیست؟
یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از جک های پنوماتیکی، پاک و بدون آلودگی بودن آن ها است و این موضوع نیز به دلیل کارکرد آن ها با هوای فشرده است. از این رو این نوع از جک ها در صنایع تولید دارو، صنایع غذایی و… کاربرد های فراوانی دارند.
قیمت جک پنوماتیک در صنعت به چه صورت است؟
در بازار و در صنعت فروش انواع جک های پنوماتیکی شاهد قیمت های متنوع و بسیار متفاوتی خواهیم بود و این موضوع نیز تنها به دلیل عوامل مختلف و گوناگونی است که به صورت خاص بر روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند. از مهم ترین این عوامل می توان به برند و کشور سازنده ، کیفیت ساخت ، نوع جک ، اندازه ی جک و متریال اشاره نمود.

کلمات کلیدی :
جک پنوماتیک بزرگ جک پنوماتیک فشارقوی قیمت جک پنوماتیک جک پنوماتیک چهار میل

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید