مشخصات آگهی دهنده

simineh
۰۲۵-۳۲۹۴۳۷۷۸
توافقی
1403-02-21
1401-10-24
69 بار
11360903
خیابان عطاران

دفتر برنامه ریزی و هدف گذاری سیمینه
آموزش سایر آموزشگاهها

دفتر برنامه ریزی و هدف گذاری سیمینه

دفتر برنامه ریزی روزانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟
دفتر برنامه ریزی روزانه توسط گروه تحقیقاتی سیمینه بر اساس موفقیت و مدیریت زمان و علوم ذهنی طراحی شده است. دفتربرنامه ریزی روزانه سیمینه تنها یک محصول برنامه ریزی و مدیریت زمان نیست بلکه یک منشی بسیار دقیق است که شما را در برنامه ریزی و مدیریت کلیه امور روزانه یاری خواهد نمود و در بیشتر مواقع از فراموشی کارها جلوگیری می کند . کمک در تقویت قدرت برنامه ریزی و هدف گذاری و جلوگیری از تکرار خطاها و اشتباهات گذشته یکی از مزایای فوق العاده این محصول است. طراحی این دفتر حاصل 8 سال مدیریت عملی در کار و زندگی می باشد.

این دفتر برای تمام کسانی که به کارهایشان نمی رسند یا کارهای عقب افتاده زیادی دارند و یا در برنامه ریزی و هدف گذاری در زندگی برای رسیدن به موفقیت نیاز به یاری دارند، یک پشتوانه فوق العاده قدرتمند است.

شما می توانید به کمک این دفتر و با هدف گذاری در زندگی و مدیریت کارهای روزانه خود، زندگی تان را به شکل خیلی عالی متحول کنید.

همچنین این دفتر به شما کمک می کند تا استرس ناشی از انجام نشدن کارهایتان به هر دلیلی در طول روز تا حد زیادی کاسته شود.

با صرف روزانه مقدار کمی زمان و کامل کردن جداول کاملا علمی_کاربردی دفتر برنامه ریزی روزانه می توانید بازده کاری خود را تا 80 درصد بالا ببرید. همان گونه که می دانید 20 درصد زمانی که صرف برنامه ریزی می کنید به اندازه 80 درصد زمانی که صرف انجام تمام کار می کنید ارزش دارد.

معرفی بخش های مختلف دفتر برنامه ریزی روزانه و نحوه استفاده از آن
یک کم به مدل انجام کارهایتان در طول ماه ها و هفته های گذشته توجه کنید. تا به امروز چند بار شده که کارهای بسیار زیادی داشته اید اما به هیچ کدامشان نرسیده اید؟

یا حتی کارهای به ظاهر کمی داشته اید ولی باز هم تا آخر شب نتوانسته اید کاری از پیش ببرید.

آیا می دانستید عامل مهم استرس در انسان همین انجام ندادن کارها و عقب افتادن فعالیت های روزمره است ؟

متاسفانه تا به امروز بسیاری از ما این مهارت ساده را آموزش ندیده ایم و در حال حاضر با مشکلات زیادی در کار و زندگی خود مواجه هستیم. اما دیگر جای نگرانی نیست . من به شما قول میدهم با تهیه این دفتر به میزان زیاد مشکل شما حل خواهد شد و شما بعد از مدتی فردی منظم و متعهد خواهید شد (البته به شرط تعهد در استفاده هر روزه از این محصول ). تمام مشتریان ما از سال 91 که این دفتر را تهیه کرده اند خود گواه این ادعا هستند . همچنین تکرار در خرید هر ساله این محصول توسط مشتریان قبلی مان و معرفی دفتر برنامه ریزی به دوستان موجب افتخار و دلگرمی ما شده است .
http://simineh.com/success-products/books/daily-planner

کلمات کلیدی :
دفتر برنامه ریزی هدف گذاری برنامه ریزی روزانه

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید