مشخصات آگهی دهنده

لوله خرطومی هوا
09122137395
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
1812 بار
11290704
تهران

لوله خرطومی هوا
صنعت ابزار و يراق

لوله خرطومی هوا

پیشگام سپهر برسادPSB
تولید کننده و وارد کننده انواع لوله خرطومی(فلکسی) و کانال انتقال هوا
لوله خرطومی pvc - لوله خرطومی برزنتی- لوله خرطومی فویلی- لوله خرطومی آلومینیومی
آبنما استخوانی - آبنما فنر دار و لوله فلکسی و لوله فلکسیبل - لوله فلکسی پی وی سی - لوله فلکسی برزنتی
لوله فلکسی فویلی - لوله فلکسی آلومینیومی

جهت انتقال )هوا و پودر و ذرات و آب (
بهترین سیستم کانال کشی ساختمانی و صنعتی و مورد استفاده در انواع دستگاهها
تولید کننده کانال اسپیرال گالوانیزه ، اتصالات و تبدیل هوا
طراحی ، ساخت ، نصب و اجرای سیستم های انتقال هوا
قبول انجام انواع پروژههای کانال کشی صنعتی و ساختمانی
آماده سرویس دهی به کلیه نقاط ایران می باشیم
www.psbduct.ir برای مشاهده محصولات از سایت ما دیدن فرمایید
مشاوره و فروش: مهندس محسنی 09122137395
معرفی و مزایای داکت فلکسی
کانال فلکسيبل لوله خرطومی (لوله فلکسی) با عايق حرارتي (عایق پشم شیشه)، ساده (آلومینیومی)، کمبی با روکش PVC و برزنتی جهت انتقال هوا بين سطوحي که ارتفاع آن ها يکسان نبوده و يا محدوديت فضا وجود دارد و امکان استفاده از کانال هاي چهارگوش امکان پذير نمي باشد مورد استفاده قرار مي گيرد. کانال لوله فلکسی خرطومی بهترین جایگزین و راه حل برای سیستم های داکت اسپیلت و کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه در ساختمان ها، مجتمع های تجاری و پاساژ ها، هتل ها، سالن های تولیدی، فروشگاه ها، سالن های ورزشی و استخرها، آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی، مجتمع های داروسازی داروخانه ها، آزمایشگاه ها و محیط های پاک، گلخانه ها، سردخانه، انبارها و ... به شمار رفته و اساساً از لحاظ اقتصادی نیز استفاده از این نوع کانال های انتقال هوا (کانال لوله فلکسی) در مقایسه با ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه مقرون به صرفه و بسیار مناسب تر می باشد. کانال فلکسیبل آلومینیومی ساخت کشور ترکیه بوده که از بهترین متریال موجود نیز ساخته و تهیه گردیده است. این نوع کانال ها (کانال لوله فلکسی) پیشنهاد بسیار مناسبی جهت انتقال هوا به محیط های گوناگون بوده و در تمامی سایزها و مدل ها قابل ارائه و اجرا می باشد.
قيمت بسیار مناسب، ظاهري زيبا، وزن بسيار سبک، نصب راحت و آسان، اشغال فضاي کم و امکان عبور از فضاهاي سخت و دشوار از بارزترين ويژگي کانال فلکسيبل یا کانال خرطومی به شمار مي آيد. همچنين کانال از پیش عایق شده فلکسیبل آلومینیومی يا کانال خرطومی جهت تهويه، اگزاست (تخليه هوا)، سرمايش و گرمايش و ... نيز به کار مي رود.
شایان ذکر است، کانال های لوله فلکسی این شرکت با گارانتی و ضمانت نامه رسمی به مشتریان محترم ارائه می گردد.
• انواع کانال های فلکسی بل لوله فلکسی)عبارتنداز:
(1 عایق دار : بهترین پیشنهاد، راهکار و جایگزینی بسیار مناسب برای کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه جهت انتقال هوا، قابلیت استفاده برای سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپیلت، تخلیه و انتقال هوا (اگزاست فن ها) و ...
• ( 2 ساده : جهت استفاده در سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپیلت، تخلیه و انتقال هوا.
• (3کمبی با روکش PVC : جهت انتقال هوا و قابلیت استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و اماکن هایی که در معرض دید مستقیم بوده و احتمال آسیب با توجه به نوع فعالیت انجام گرفته وجود دارد، از این نوع کانال های لوله فلکسی استفاده می گردد.
• 4 ) برزنتی : قابلیت استفاده در سیستم های تخلیه و انتقال هوای گرم و گاز و به دلیل مقاومت بالایی که دارند در محیط های خشن از این کانال ها استفاده می گردد. مستحکم در برابر مواد خورنده و اسیدها
از ديگر مزاياي کانال فلکسيبل آلومینیومی (کانال خرطومی يا كانال فلكسي آلومینیومی) مي توان به موارد ذيل نيز اشاره نمود:
الف) بدنه آلومينيومي بسیار مقاوم:
کانال فلکسيبل یا لوله خرطومی فلکسی (کانال لوله فلکسی از پیش عایق شده) به دليل داشتن بدنه اي از جنس آلومينيوم (4 لایه) از نفوذ اشعه UV خورشيد جلوگيري نموده که اين امر موجب افزايش عمر مفيد کانال فلکسیبل آلومینیومی يا اسپيرال مي گردد. همچنین این لایه های آلومینیومی تمامی سطح عایق حرارتی (پشم شیشه) را در بر می گیرد.
ب) انعطاف پذيري:
انعطاف پذيري فوق العاده کانال فلکسيبل آلومينيومي موجب اشغال نمودن فضاي بسيار کم و ناچيز، قابليت تبديل به اشکال و فرم هاي گوناگون (مطابق با هر نقشه اجرايي)، انبارداري راحت و آسان، حمل و نقل آسان و سرعت بسيار بالا در اجرا مي شود.
ج) سطح داخلي صاف و هموار:
سطح داخلي کانال لوله خرطومی فلکسيبل آلومينيومي بسيار هموار بوده که اين امر سبب پاک و تميز بودن سطح داخل و عدم نفوذ گرد و غبار در کانال فلکسي بل مي شود. افت فشار بسيار ناچيز و هزينه عملياتي پايين از ديگر مزاياي صاف و هموار بودن سطح داخلي کانال فلکسيبل آلومينيومي (کانال لوله خرطومی) به شمار مي آيد.
د) مقاومت بسیار بالا:
کانال فلکسي بل یا کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا در برابر پارگي (متشکل از 5 لایه)، نور خورشيد و اشعه UV مقاومت بسيار بالايي از خود نشان داده که این امر در افزايش طول عمر مفيد آن، نقش به سزايي ايفا مي نمايد.
هـ) عايق حرارتی پشم شيشه:
عايق پشم شيشه به کار رفته در لوله فلکسي بل انتقال هوا (لوله کانال خرطومی يا اسپيرال (Spiral) به عنوان عايق حرارتي، سبب کمترين اتلاف انرژي (Saving Energy) و ايجاد مقاومت حرارتي مي گردد. عدم فرسايش فيبر و ضد ميعان بودن از ديگر ويژگي هاي پشم شيشه موجود در لوله هاي خرطومي منعطف مي باشد. این کانال ها در هیچ نقطه ای از دنیا با عایق حرارتی پشم سنگ تولید نمی گردد و لازم به ذکر است که پشم شیشه این نوع از کانال ها مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده (کلاس A، ضد حریق و ضد آب) و تمامی محصولات شرکت نیز دارای گواهینامه های بین المللی معتبر داخلی و خارجی می باشند.
و) وزن بسيار سبک:
کانال لوله فلکسي بل به دليل وزن بسيار سبکي که دارد، نصب و اجراي آن بسيار سريع، ساده و راحت بوده و به ساپورت و نگهدارنده به هيچ عنوان نيازي ندارد. (صرفه جويي در زمان و هزینه نصب و اجرا)
ز) عمر مفيد بسیار بالا:
کانال فلکسيبل يا کانال فلکسی خرطومی از 5 لايه گوناگون (متشکل از دو لايه آلومينيومي، دو لايه پلي اتيلن و يک لايه پشم شيشه کلاسA) تشکيل گرديده که اين امر سبب افزايش عمر مفيد اين محصول تا بيش از 30 سال مي گردد.
متعلقات و لوازم جانبی کانال فلکسی بل آلومینیومی )در انواع گوناگون) به شرح ذیل اعلام می گردد:
(1 طوقه اتصال رابط
(2 قفل مخصوص کانال خرطومی
(3 تبدیل گرد
(4 بست رولی استیل (Clamp)
(5 پلنیوم باکس و نوار درزگیر آلومینیومی مسلح نخ دار
• نحوه نصب و اجرای کانال خرطومی فلکسی بل:
• ابتدا با توجه به نقشه اجرایی ابعاد مورد نیاز را برآورد نموده، سپس کانال فلکسی خرطومی (اسپیرال داکت آلومینیومی( را با قیچی یا کاتر (تیغ موکت بری) به ابعاد دلخواه برش داده و آن را دور طوقه می اندازیم. در مرحله بعد، بست کمربندی استیل را در محل موردنظر قرار داده و آن را قفل می نماییم. بدین ترتیب اتصال در یک سو برقرار گردیده و طرف دیگر را نیز به همین ترتیب عمل می نماییم تا کار به اتمام رسد.
• مقایسه فنی کانال فلکسیبل با کانال های گالوانیزه:
کانال فلکسی بل یا فلکسی با عایق حرارتی پشم شیشه، ساده و ... (کانال خرطومی آلومینیومی منعطف انتقال هوا (داکت اسپیرال)) با عایق حرارتی پشم شیشه و آنتی باکتریال یکی از با کیفیت ترین کانال های آلومینیومی منعطف انتقال هوا در بازار بوده و جهت انتقال هوا از محیطی به محیط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. کانال فلکسی بل در تمامی کشورهای جهان مورد استفاده بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه جهت انتقال هوا می باشد. کانال فلکسی بل با عایق حرارتی پشم شیشه و آنتی باکتریال یا کانال فلکسی بل آلومینیومی یا کانال فلکسیبل لوله خرطومی در سایزهای گوناگون (از سایز "4 تا "18) موجود بوده که این امر بر قدرت تصمیم گیری فرد متقاضی می افزاید. با توجه به آنکه در مراحل ساخت، نصب و اجرای کانال های تهویه سنتی با استفاده از ورق های گالوانیزه، بعد از خمش ورق آن ها را به وسیله چکش و به صورت کشو درون یکدیگر قرار می دهند، در این فرآیند ضربات مکرر بر روی ورق گالوانیزه سبب ریزش روکش گالوانیزه از روی ورق آهن گردیده و در دراز مدت با توجه به هوای عبوری از داخل کانال که عمدتاً با رطوبت همراه است، موجب تولید اکسید آهن، تجمع باکتری، قارچ و پخش شدن بوی نامطبوع در محیط می گردد. متأسفانه همچنان در کشور ما جهت عایق نمودن این کانال ها از پشم شیشه و یا پشم سنگ استفاده می نمایند که این عایق سرطان زا بوده و با توجه به روزنه هایی که در سطح خارجی کانال باقی می ماند، ذرات پشم شیشه وارد کانال و از مجرای کانال وارد فضای تنفسی افراد شاغل یا ساکن در محیط می گردد که عوارض جبران ناپذیری از قبیل بیماری های پوستی و تنفسی را در بردارد. به همین علت، امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا عموماً جهت سیستم های تهویه مطبوع (داکت اسپیلت) از کانال لوله خرطومی انتقال هوا (لوله فلکسی اسپیرال - کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا) آخرین فنآوری روز اروپا در زمینه سیستم های انتقال هوا یا داکت اسپیلت به عنوان بهترین جایگزین سیستم های انتقال هوای سنتی استفاده می کنند که با برخورداری از مزایا و ویژگی های بسیار زیاد و گذر از ده ها آزمایش به عنوان یکی از عناصر اصلی سیستم های تهویه در اروپا و آمریکا به شمار می آید.
• مزایا و ویژگی های کانال فلکسیبل لوله خرطومی انتقال هوا یا کانال فلکسی خرطومی آلومینیومی انتقال هوا عبارتند از:
-1سرعت بسیار بالا در نصب و اجرا (صرفه جویی در زمان): به علت انعطاف پذیری فوق العاده (فلکسی بل بودن) و وزن بسیار سبک، اجرای داکت فلکسی بل با عایق حرارتی و آنتی باکتریال (کانال فلکسی بل آلومینیومی (فویلی) یا کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا (کانال اسپیرال- کانال خرطومی انتقال هوا)) بسیار راحت و آسان می باشد.
-2سرعت بسیار بالا در تعمیر و بازسازی کانال های آسیب دیده: در صورت آسیب دیدن قسمت و یا بخشی از کانال فلکسی آلومینیومی (کانال لوله خرطومی) انتقال هوا، به راحتی و بدون صرف هیچ گونه هزینه اضافی می توان قسمت موردنظر را بازسازی و تعمیر نمود.
-3قابلیت برش کانال لوله فلکسی بل آلومینیومی (کانال فلکسیبل با ابزار ساده مانند قیچی، کاتر موکت بری و ...:(
در صورتیکه برش و خم نمودن کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه نیاز به ابزار مخصوص و تخصصی دارد.
-4هزینه بسیار کم و ناچیز جهت نصب و اجرا: به دلیل آن که کانال فلکسیبل یا کانال لوله خرطومی انتقال هوا نیازی به خم نمودن، فرم، شکل دادن و ... (درست نمودن با توجه به نقشه اجرایی) ندارد و فقط می بایست به وسیله یک قفل به دریچه مربوطه متصل گردد.
-5دارای عایق حرارتی در داخل بدنه: کانال خرطومی آلومینیومی (فویلی) منعطف با عایق حرارتی پشم شیشه یا کانال خرطومی انتقال هوا یا کانال لوله خرطومی انتقال هوا به دلیل دارا بودن عایق حرارتی پشم شیشه در خود، دیگر نیازی به عایق کاری مجدد نداشته که این امر از نظر اقتصادی نسبت به کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه بسیار مقرون به صرفه بوده، زیرا کانال های گالوانیزه پس از خریداری، نیاز به نصب و اجرا دارند و پس از اجرا جهت صرفه جویی در انرژی می بایست بر روی سطوح بیرونی آن از عایق پشم شیشه استفاده گردد که این امر سبب بالا رفتن هزینه نهایی و در نهایت پس گذر چند ماه، برای افراد بیماری های تنفسی و ... ایجاد می نماید.
-6عدم تشکیل شبنم بر روی بدنه داکت
-7کاهش افت فشار
-8حداقل اتلاف انرژی (به علت عایق موجود در کانال لوله خرطومی انتقال هوا(
-9عایق صوتی (کاهش چشمگیر صدای حاصل از جریان هوا به داخل کانال و محیط پیرامون(
-10دارای ظاهری زیبا و مناسب
-11دارای عمر مفید بالای 30 سال (متشکل از 5 لایه(
-12آنتی باکتریال
-13دارای استاندارد و گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی
-14قابلیت استفاده در تمامی سطوح، زوایا و ارتفاع های گوناگون (برخلاف کانال های گالوانیزه(
-15حجم بسیار کم (سهولت در انبارداری(
-16دارای ساختاری یک پارچه: بدان معنی که لوله فلکسیبل آلومینیومی با عایق حرارتی و ساده برخلاف ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه دارای درز و شکاف نبوده، لذا در صرفه جویی انرژی از خود عملکرد مناسب تری نشان می دهد.
-17با قیمتی بسیار ارزان و مناسب نسبت به سایر کالاهای مشابه در بازار (نسبت به ورق های گالوانیزه و …
-18قابل ارائه با گارانتی شرکت
• از دیگر نام های کانال فلکسیبل انتقال هوا با عایق حرارتی و ساده می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:
کانال خرطومی یا لوله فلکسی بل، لوله فلکسیبل، لوله فلکسی، لوله کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا، کانال گرد فلکسی انتقال هوا با عایق پشم شیشه، کانال خرطومی فلکسی بل، کانال دایره ای شکل با عایق حرارتی پشم شیشه، لوله فلکسی بل انتقال هوا با عایق پشم شیشه، کانال اسپیرال (Spiral)، داکت اسپیرال (Spiral)، کانال لوله خرطومی از پیش عایق شده آلومینیومی، کانال اسپیرال گرد آلومینیومی جهت انتقال هوا، کانال فلکسی بل آلومینیومی، کانال لوله خرطومی انتقال هوا، کانال انتقال هوا، لوله فلکسی، کانال از پیش عایق شده، کانال از پیش عایق، کانال از پیش ساخته، کانال آلومینیومی و ... .

• از دیگر موارد مصرف و مزایای کانال خرطومی فلکسیبل آلومینیومی (کانال فلکسی لوله خرطومی انتقال هوا با عایق پشم شیشه و ساده) می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:

• جهت استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و داکت اسپیلت.
• جهت استفاده در سقف های کاذب با محدودیت فضا و یا ارتفاع.
• جهت انتقال هوا بین سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده و یا محدودیت فضا وجود دارد.
• در مکان هایی که امکان استفاده از کانال های چهارگوش امکان پذیر نمی باشد.
• تخلیه (اگزاست)، انتقال هوا، گاز و ... .
• جایگزین ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه.
• معایب کانال های سنتی و قدیمی گالوانیزه:
• سرعت نصب و اجرای کند (وقت گیر و زمان بر(
• در مکان ها و سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده و یا محدودیت فضا وجود دارد، امکان استفاده از کانال های گالوانیزه وجود ندارد.
• سرعت اجرا در تعمیر و بازسازی بسیار کند است.
• عمر مفید کم (در اثر رطوبت، سطح داخلی و خارجی آن زنگ می زند و به مرور زمان از بین می رود(
• پس از اجرا نیاز به عایق کاری مجدد جهت صرفه جویی در انرژی دارد که عایق کاری آن مشکل و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.
• نیاز به آهن آلات، ساپورت گیری، فلنج، لوازم و سایر متعلقات جانبی دارد، بر خلاف کانال فلکسی بل آلومینیومی با عایق حرارتی پشم شیشه (داکت لوله فلکسی بل خرطومی یا کانال خرطومی آلومینیومی منعطف انتقال هوا (کانال اسپیرال((
• وزن بسیار بالا (نسبت به کانال فلکسیبل آلومینیومی انتقال هوا) و عدم استفاده در تمامی سطوح از جمله سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده.
• انبار داری مشکل و دشوار.
• بالا بردن وزن سازه.
• ایجاد آلودگی صوتی و صدای ناهنجار (صدای حاصل از جریان هوا به داخل کانال و محیط پیرامون که بسیار ناهنجار است(
• نفوذ پذیری، انحلال و ... (بیشترین خسارتی که به سقف وارد می گردد ناشی از میعانی است که از برخورد بخار آب و عایق دور ایجاد می گردد(.
• قیمت بالا (تأمین ورق گالوانیزه، هزینه و دستمزد نصب و اجرای کانال گالوانیزه، تأمین پشم شیشه جهت عایق کاری کانال گالوانیزه و هزینه نصب و اجرای عایق پشم شیشه بر روی سطوح بیرونی کانال های گالوانیزه موجب افزایش بهای نهایی محصول می گردد(
لوله خرطومی - لوله خرطومی pvc - لوله خرطومی برزنتی- لوله خرطومی فویلی- لوله خرطومی آلومینیومی- انتقال هوا- لوله اسپیرال- گالوانیزه- لوله گرد- آبنما استخوانی- آبنما فنر دار- کانال کشی – کانال هوا- کانال خرطومی - کانال کولر flexible air duct - - ادیکو - داکت هوا - شلنگ فلکسی بل- لوله خرطومی فلکسی بل - فلکسی بل داکت - لوله خرطومی انعطاف پذیر - لوله هوا – اتصالات گالوانیزه - کانال کشی - لوله فلکسی بل- کانال انعطاف پذیز –flexible air duct iran – - هوا- - air ductلوله خرطومی هواکش – لوله خرطومی هواکشی – فلکسی – پیشگام سپهر برساد psb - -psb duct - پیشگام سپهر - AFS – esbo - لوله خرطومی انتقال هوا - کانال گرد - فلنج – بست – داکت – تبدیل – سه راه شلواره – زانو هوا – چهار راه هوا – پلانیم باکس – لوله گرد هوا – لوله فنر دار - داکت - صرفه جوئی در هزینه - دفع - خرید دریچه ، فن کوئل ، دریچه پرتابهوا ، دریچه گرد ، تخت- دریچه سونایی- دمپر کانالی دستی پره دوبل- دمپر هوابر پشت دریچه ای- دمپر گرد دیسکی- دمپرجداکننده هوا- دمپر هوابر- لوورپادری لوورهوارسان - دریچه برگشت پره لنزی- لوورسندتراپ- دریچه های پره هلالی -برگشت Z- کانال چهارگوش ، کانال سا زی ، کانال سازی صنعتی ، دودکش موتورخانه ، کانال انتقال مواد ، کانال کولر ، کانال فن کوئل ، کانال دستگاه ، کانال ایر واشر ، کانال کولر خانگی ، کانال های مسکونی ، کانال های اداری ، کانال های بیمارستانی ، کانال های صنعتی ، کانال های انتقال هوای فشار ، کانال تخلیه هوا ، اگزاست ، کانال کشی ، کانال تهویه مطبوع ، کانال هواساز ، کانال گالوانیزه ، کانال استیل- کانال گرد ، کانال سازی ، کانال سازی صنعتی ، دودکش موتورخانه ، کانال گرد انتقال مواد ، کانال گرد کولر ، کانال گرد فن کوئل ، کانال گرد دستگاه ، کانال گرد ایر واشر ، کانال گرد کولر خانگی ، کانال های گرد مسکونی ، کانال های گرد اداری ، کانال های گرد بیمارستانی ، کانال های گرد صنعتی ، کانال های گرد انتقال هوای فشار ، کانال گرد تخلیه هوا ، اگزاست ، کانال کشی ، کانال گرد تهویه مطبوع ، کانال گرد هواساز ، کانال گرد گالوانیزه ، کانال گرد استیل ، کانال گرد ، کانال مدور ، کانال اسپیرال- شوتینگ
ساختمانی - تجهیزات انتقال هوا- اتصالات کانال گرد – کیان فن کانال چهارگوش فلزی - کانال پیش عایق شده پلی اورتان - دریچه تنظیم هوا و دمپرها ، کانال سازی صنعتی ، کیان فن - دودکش موتورخانه ، کانال گردانتقال مواد ، کانال گرد کولر ، کانال گرد فن کوئل ، کانال گرد دستگاه ، کانال گرد ایر واشر ، کانال گرد کولر خانگی ، کانال های گرد مسکونی ، کانال های گرد - اداری ، کانال های گرد بیمارستانی ، کانال های گرد صنعتی ، کانال های گرد انتقال هوای فشار ، کانال گرد تخلیه هوا ، اگزاست ، کانال کشی ، کانال گرد تهویه مطبوع ، کانال گرد هواساز ، کیان فن - کانال گرد گالوانیزه ، کانال گرد استیل ، کانال گرد ، کانال مدور ، کانال اسپیرال- عایق حرارتی برودتی-عایق-تولیدکننده عایق- تولیدکننده عایق حرارتی برودتی- عایق - فوم -تهویه - عایق حرارتی-عایق سلول-عایق سلول بسته لوله ای - خم Sشکل - خم Sشکل تبدیل- سه راهی 90درجه -سه راهی 45درجه -سه راه تبدیل 90درجه -سه راه تبدیل 45درجه-چهارراه 90درجه -چهارراه تبدیل 90درجه -چهارراه تبدیل 45درجه -شلواره 90درجه -شلواره 45درجه -شلواره تبدیل صاف -شلواره تبدیل 45درجه -کلاهک فرنگی- کانالسازی- دریچه طراحی واجرای کانال کولر- کانال تهویه مطبوع- طراحی واجرای انواع دریچه های تنظیم هوا- شوت زباله- کانال کشی کولر- کانال سازی تهویه مطبوع - ساخت کانال تهویه هوا- کانال انتقال هوا- دریچه های کولر- کانال شوت زباله- کانال کشی- کانالهای کولر ساختمانی - دمپر برقی – کانال گرد اسپیرال – اسپیرال استیل – کانال گرد استیل – لوله هوا – لوله فلکسیبل ترک – لوله فویلی با روکش پی وی سی – الیکو – کانال کشی کولر – فلنج – ساپورت بست گازی –clamp - شلواره – سه راه شلواره – ت تهویهبدیل گرد به چهارگوش – تبدیل چهارگوش به گرد – ابارا – دمنده – پارس خزر فن – تهویه – PSB – کانال کشی سریع – کانال کشی ارزان – لوله هوا – اسپیلیت - هواکش بین کانالی – لوله هواکشی - دما تجهیز – تهویه و تاسیات – لوله هود آزمایشگاهی – لوله مکنده – لوله
Combi flexible air duct – aluminum flexible air duct- pvc flexible air duct – kombi duct – combi duct
Air duct- flexible – flexible air duct – duct – air – pl - Planum box – air duct – artist rubber – artist polyethylene – hygienic – pvc essi – isil – isil flexiva turkiye – flexible air duct IRAN – IRAN TAHVIYE – IRAN HVAC – www.psbduct.ir – psbduct – IFDduct – duct
هود – لوله آکاردئونی – ساختمان – سیستم تهویه هوا –- IFD - PSBDUCT آبنما فنردار – آبنما استخوانی _ لوله خرطومی نسوز – لوله خرطومی سیلیکونی – لوله خرطومی سیلیکون – لوله خرطومی مقاوم به حرارت بالا – لوله فلکسی با عایق پشم شیشه – فلکسی عایق دار – برزنت معدن – برزنتی معدنی – لوله هوا معادن – معدنی – FLEXIBLE DUCT – FLEXIBLE AIR DUCT- IFD DUCT- goodman - تهویه مطبوع – سیستم دو تکه – پکیج یونیت – هواساز – سیتم تهویه – اسپیلیت – اسپیلت ایستاده – چیلر – اسپلت داکت – تهویه نیا – ایساتیس – آرسام – ال جی – اسپیلت LG – کانال کشی داکت اسپیلت – تقسیم هوا – spiral galvanized - نجاری – مکنده نجاری - لوله عایق دار psb - ساختمان سازی – تاسیسات ساختمانی – لوله هواکش – لوله هواکشی - پیشگام سپهر برساد-PSB لوله فلکسیبل - لوله فلکسی پی وی سی - لوله فلکسی برزنتی - اسپلیت کانالی سقفی - داکت اسپیلت کانالی - کانال های فلکسیبل - اسپلیت کانالی - لوله فلکسی بل هوا- فلکسی بل داکت لوله فلکسی – لوله فلکسی روکش دار – داکت فلکسیبل روکش دار- لوله فلکسی فویلی - لوله فلکسی آلومینیومی – کومبی –
کومبی - لوله فلکسی - لوله فلکسی کومبی - کانال فلکسی بل عایق دار - داکت فلکسی روکش دار - داکت فلکسی پی وی سی - لوله خرطومی انتقال هوا - داکت اسپلیت - لوله فلکسیبل کوبی - تهویه - فلکسی بل
کانال هوا - لوله خرطومی فویلی - خرطومی آلومینیومی - فروش وقیمت لوله فلکسیبل - لوله فلکسی عایق پشم شیشه - لوله فلکسیبل عایق پشم شیشه - لوله فلکسی عایق EPDM - داکت فلکسی عایق دار - لوله فلکسی
کانال فلکسی بل - داکت فلکسی بل - لوله خرطومی با عایق پلی استر - لوله فلکسی عایق پلی استر

www.psbduct.ir برای مشاهده محصولات از سایت ما دیدن فرمایید
مشاوره و فروش: مهندس محسنی 09122137395

کلمات کلیدی :
لوله خرطومی لوله خرطومی هوا لوله هواکشی هواکش داکت هوا لوله خرطومی pvc لوله فلکسی لوله خرطومی پی وی سی Flexible air duct Psb flexible air duct لوله فلکسی بل داکت لوله فلکسیبل داکت عایق دار

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید