مشخصات آگهی دهنده

دستگاه و ماشین جوجه کشی دابل 240 عددی تمام اتومات
09156740370
850000
1397-01-19
1397-02-18
1163 بار
11287048
زاهدان میرزای شیرازی 25

دستگاه و ماشین جوجه کشی دابل 240 عددی تمام اتومات
خدمات کشاورزی

دستگاه و ماشین جوجه کشی دابل 240 عددی تمام اتومات


دستگاه و ماشین جوجه کشی دابل تمام اتومات

برای مشاهده تمامی محصولات به صفحه اصلی مراجعه فرمایید





دابل تمام اتومات با ظرفيت بالا و پنج موتوره (هر طبقه مجهز به موتور و سيستم چرخشی مجزا و کاملا بی صدا بوده و مکانيسم چرخشی داخل گيربکس ها تعبيه شده است)

240 عدد تخم مرغ-600 عدد تخم بلدرچين - 90 عدد تخم غاز- 12 عدد تخم شترمرغ

دارای : 1 عدد سيستم گرم کننده
1 عدد دماسنج الکلی
1 عدد سيستم کنترل دما
2 عدد رطوبت سنج
2 عدد دماسنج ديجيتال
1 عدد نطفه سنج

1 سال ضمانت 5 سال تامين قطعات دارای استاندارد Iso 9001-2008

دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هنگام از کار افتادن هر بخش از دستگاه ، بخش اضطراری قابل فعال شدن می باشد .

برق

قطعات تشکيل دهنده دابل تمام اتومات




1) پنل دستگاه شامل دو عدد ترموستات و دماسنج کامپيوتری





2) المنت توليد کننده رطوبت :

هر چند روز مقداری آب به مخزن اضافه کنيد .



3) فن مخلوط کننده هوا :

اين فن دائم کار می باشد و علاوه بر مکش هوای تازه ، هوای درون دستگاه را به گردش درآورده و تمام نقاط درونی دستگاه را با دما و رطوبت يکنواخت همگن می نمايد .





4) ترموستات های دوقلو :

چنانچه يکی از ترموستات ها دچار مشکل شود می توانيد بدون باز کردن پنل دستگاه يا پيچ های ترموستات ،‌از داخل فيش ترموستات را به ترموستات يدکی متصل نمائيد .

توجه داشته باشيد هنگام جابه جايی فيش ترموستات برق دستگاه قطع باشد . حتما به جهت نصب فيش توجه کنيد که فيش دقيقا در جای خود نصب شود .

بخش الکترونيکی تنظيم رطوبت: در صورت معيوب شدن اين بخش فقط کافی است جعبه را به سمت عقب بکشيد تا آزاد گرديده و برای تعمير به نزديک ترين نمايندگی ارسال نمائيد .برای آزاد نمودن جعبه نياز به باز کردن هيچ کدام از پيچ ها نمی باشد .



5) المنت گرم کننده :

دستگاه های دابل ککس دارای يک المنت گرم کننده می باشند .





6) قسمت چرخاننده :

چرخاننده را داخل سبد پلاستيکی قرار داده و به گونه ای داخل دستگاه قرار دهيد که شيشه سبد به سمت جلو و موتور چرخاننده سمت چپ سبد قرار گيرد .

7) رطوبت سنج

8) دماسنج الکلی




ويژگی های دستگاه دابل کاکس






1- اگر دستگاه به روستا برده شد و قطعه ای خراب شود نياز نيست که شخص روستايی ، دستگاه را برگرداند . يدک هر قطعه بر روی دستگاه موجود می باشد و شخص بدون نياز به دانش فنی می تواند قطعه را تعويض نمايد و يا قطعه خراب را درخواست نمايد .

2- جدار داخل دستگاه مانند جدار داخل يخچال يک تکه، بدون درز و قابل شستشو می باشد که مانع ورود قارچ و ميکروب به داخل دستگاه می گردد.

3- سيستم چرخش در ماشين های کاکس با استفاده از گيربکس می باشد و هيچگونه تايمری استفاده نشده است.هر طبقه سيستم چرخش مجزا داردکه دارای گيربکس می باشد . سيستم چرخش به گونه ای می باشد که نياز به مدار الکترونيکی برای چرخاندن تخم ها ندارد . چنانچه سيستم چرخش هر طبقه دچار مشکل شود مابقی طبقه ها چرخش خود را ادامه می دهند و تنها همان طبقه دچار مشکل می شود.

4- در ساخت دستگاه از چوب و فلز استفاده نشده است ، زيرا عمر مفيد دستگاه های چوبی و فلزی يک سال می باشد و به دليل جنس آنها دچار زنگ زدگی و تجمع ميکروب می شوند . دستگاه های کاکس ماشين دارای بدنه پلاستيکی می باشد از آنجايی که پلاستيک عايق حرارتی خوبی می باشد باعث ذخيره سازی انرژی حرارتی می گردد .

5- به دليل ذخيره سازی انرژی حرارتی مصرف برق دستگاه کاکس ماشين بسيار پائين و به اندازه مصرف لامپ روشنايی منزل می باشد.



6- المنت توليد گرما در دستگاه از استانداردهای لازم برخوردار می باشد و به اين خاطر انرژی حرارتی اضافی در دستگاه توليد نمی شود.

7- کانال های توزيع هوای گرم داخل دستگاه پلاستيکی بوده و قابل شستشو می باشند .

8- کف دستگاه دارای مخزن آب قابل تعويض بوده و چنانچه بعد از جوجه کشی به دليل ذرات خون و فضولات کثيف گردد قابل شستشو و يا تعويض می باشد .



9- المنت رطوبت دارای عايق پلاستيکی بوده و به همين خاطر چنانچه روستا از آب خوبی برخوردار نباشد ناخالصی آب نمی تواند آن را سوراخ نمايد و موجب برق گرفتگی شود .

10- همه سيم کشی های دستگاه در جدار وسط دستگاه تعبيه شده است و قابل دسترس نمی باشد که دچار برق گرفتگی شوند .



11- فن مخلوط کننده هوا 7W بوده و مصرف آن بسيار پائين است .

12- برای تعويض قطعات دستگاه نيازی به دانش فنی نمی باشد.

13- به دليل اينکه دو عدد دماسنج و رطوبت سنج در دستگاه استفاده شده است اين امکان وجود دارد که خطای قطعات به راحتی مشخص گردد . چنانچه قطعه ای در مقايسه با قطعه ديگر تفاوت داشته می باشد می توان آن قطعه را تعويض نمود .

14- تمامی قطعات دستگاه دارای قطعه پشتيبان می باشند که در شرايط اضطراری می توان از قطعه يدک استفاده نمود .









راهنمای دستگاه دابل تمام اتومات



- دستگاه را بدون آب روشن نکنيد.

- چنانچه برای اولين بار از دستگاه استفاده می کنيد، فقط يکی از راک ها را پر نموده و استفاده نمائيد تا مطمئن شويد روش استفاده از دستگاه را می دانيد.

- دماسنج کامپيوتری وظيفه چک نمودن و مقايسه کردن دما را دارد، دمای دستگاه را به گونه ای تنظيم کنيد که دماسنج الکلی داخل دستگاه عدد 5/37 را نشان دهد. در اين حالت دماسنج های کامپيوتری معمولا دما را 1 الی 5/1 درجه سانتی گراد کمتر از دماسنج الکلی نمايش می دهند . چنانچه دماسنج کامپيوتری 7/0 الی 1 درجه سانتی گراد با هم اختلاف دما داشته باشند ، قابل قبول است.

- برای تعويض دماسنج های کامپيوتری، دماسنج را به سمت بيرون بکشيد تا آزاد شود (دماسنج ها با چسب نواری دوطرفه در جای خود ثابت شده اند).

- هنگامی که دماسنج کامپيوتری را روشن می کنيد ابتدا به مدت چند لحظه دمای قبلی دستگاه نشان داده شده سپس دمای فعلی نمايش داده ميشود.

- چنانچه دمای دو دماسنج کامپيوتری اختلاف زيادی با هم داشته باشند اشکالی در سيستم وجود دارد با کارشناس مربوطه تماس بگيريد.

- اين دستگاه شامل دو ترموستات می باشد که در زمان های اضطراری به شما کمک می کنند تا بحران را سپری کنيد . چنانچه يکی از ترموستات ها به هر دليل از کار بيفتد، از پشت پنل جلوی دستگاه می توانيد فيش کنترل سيستم را با رعايت جهت فيش و توجه به زائده آن به ترموستات ديگر وصل نمائيد (نيازی به باز کردن پنل نمی باشد ).

- هر روز ظرف آب دستگاه را تا نيمه پر نمائيد.

- توجه داشته باشيد زمانی که توسط ترموستات دما را کم يا زياد می کنيد بلافاصله اثر آن را روی دماسنج نمی بينيد . معمولا نيم ساعت طول می کشد تا تغييرات روی دماسنج ديده شود (برای رطوبت نيز همين طور).

- دير گرم شدن دستگاه طبيعی است، دماسنج های کامپيوتری هنگامی دما را نشان می دهند که دمای دستگاه به 32 درجه سانتی گراد برسد قبل از رسيدن به اين دما علامت L را روی دماسنج ها مشاهده می نمائيد.

- از آنجا که رطوبت محيط در نقاط مختلف (نسبت به سطح دريا ) متفاوت است پس از آنکه با رطوبت سنج رطوبت را تنظيم نموديد سر ولوم پيچ تنظيم رطوبت را طوری سر جای خود قرار دهيد که فلش آن مقابل عدد واقعی رطوبت دستگاه باشد (جعبه تنظيم رطوبت را از پشت با دست نگه داريد سپس سر ولوم را در سر جای خود قرار دهيد ).

- چنانچه دمايی را که دماسنج های کامپيوتری نشان می دهند با دمای دماسنج الکلی اختلاف زيادی داشته باشد با کارشناس فنی دفتر سرويس خدمات، تماس بگيريد.



- چنانچه درب دستگاه را باز نموديد تا 30 دقيقه به ترموستات دست نزنيد. چنانچه بعد از 30 دقيقه دما به حالت نرمال باز نگشت اجازه داريد با ترموستات مجدد دمای دستگاه را تنظيم نمائيد.

- حرکت موتوری که سيستم چرخش را بر عهده دارد بسيار کند است و با چشم قابل ديدن نمی باشد و کاملا بی صدا است لذا به هيچ وجه به موتور و برق آن دست نزنيد.



- روز هجدهم فيش برق موتورها را جدا نموده و بخش چرخش تخم ها را از دستگاه خارج نمائيد و تخم مرغ ها را روی توری مخصوص بچينيد (فيش را به آرامی بکشيد جدا می شود ).

- با روشن شدن دستگاه چراغ قرمز رنگ روشن شده و المنت شروع به گرم شدن می کند.

- هنگامی که دما به 35 درجه سانتی گراد رسيد ترموستات را به آرامی به سمت چپ بچرخانيد تا چراغ قرمز رنگ خاموش شود . يک ساعت منتظر بمانيد تا دما به 5/37 برسد. چنانچه بعد از يک ساعت دما به 5/37 نرسيد، اندکی پيچ تنظيم را بچرخانيد تا چراغ ترموستات روشن شود . توجه داشته باشيد که هر يک ميليمتر که پيچ ترموستات را به سمت راست می چرخانيد و چراغ ترموستات روشن ميشود نيم درجه سانتی گراد دمای دستگاه افزايش می يابد ولی افزايش دما روی دماسنج 30 دقيقه بعد نشان داده ميشود . زمانی که دستگاه روی 5/37 درجه سانتی گراد تنظيم شد نوسان دما بين 36 تا 38 درجه طبق علامت روی دماسنج قابل قبول است ، لذا به ترموستات دست نزنيد.

- الکل قرمز رنگ دماسنج الکلی نبايد بريدگی داشته باشد(نبايد قطعه قطعه شده باشد ).

- در مواقع اضطراری چنانچه نياز شد از ترموستات دوم دستگاه استفاده نمائيد . ابتدا دو شاخه برق دستگاه را قطع نمائيد، سپس فيش پشت ترموستات را با رعابت جهت به ترموستات دوم وصل نمائيد،دقت کنيد فيش معکوس وصل نشود.

- عرق کردن درب دستگاه هنگام خروج جوجه ها از تخم طبيعی است لذا به سيستم رطوبت دست نزنيد.



- راک دارای دماسنج را در طبقه سوم و راک های دارای رطوبت سنج را در طبقه دوم و چهارم قرار دهيد.



- چنانچه در حين کار با دستگاه تعادل دمايی دچار مشکل شد (اختلاف زياد بين دماسنج های کامپيوتری و الکلی) فن را چک کنيد که متوقف نشده باشد.

- برای تنظيم رطوبت دستگاه ابتدا پيچ تنظيم رطوبت را به سمت صفر بچرخانيد تا رطوبت بسته شود بعد از تنظيم دما و رويت دمای 5/37 درجه رطوبت را کم کم زياد کنيد.

- به بازه دمائی روی دماسنج الکلی توجه نمائيد . اين بازه از 36 الی 38 درجه می‌باشد ، لذا در طول شبانه روز چنانچه دما بين 36 الی 38 درجه تغييرکرد طبيعی است و نبايد به ترموستات دست بزنيد . اغلب افرادی که به اين نکته توجه ندارند دائما به ترموستات دست می زنند که اين خود سبب ناپايداری دما می‌شود.

- هر چند روز با دقت زاويه چرخش تخم مرغ ها را در نظر بگيريد تا مطمئن شويد که سيستم چرخش تخم مرغ ها ( گيربکس ) سالم است .

- چنانچه به هر دليل بدنه و شيشه های دستگاه عرق کند رطوبت بالا بوده است و سبب خفگی جوجه ها می‌شود و چنانچه رطوبت سنج عدد رطوبت را کم نشان می‌دهد ولی بدنه دستگاه عرق کرده است رطوبت سنج خراب می‌باشد.



- در بعضی از مواقع سرعت موتور فن به اندازه ای کم می‌شود که چرخش پره آن را می بينيد ، در اين صورت بلافاصله با نزديکترين نمايندگی تماس بگيريد تا فن دستگاه را برای شما تعويض نمايند . سرعت پائين فن سبب مخلوط نشدن هوای داخل و از طرفی کمبود اکسيژن داخل دستگاه می‌شود.

- از صحت عملکرد رطوبت سنج مطمئن شويد.

- دمای محيط قرار گرفتن دستگاه بايد 27 درجه سانتی گراد باشد چنانچه دستگاه در محيط گرم کار کند ، دمای داخل دستگاه را نمی‌توانيد تنظيم کنيد.

- در دستگاه 240 عددی توجه ويژه داشته باشيد که 3 سوراخ جلوی فن مخلوط کننده هوا مسدود نشده باشد . زيرا بعد از چند نوبت جوجه کشی پرزهای جوجه سبب بسته شدن سوراخ ها می‌گردد.

- در قسمت کف دستگاه های 240 تايی (پشت مخزن آب - جلو فن) سه عدد سوراخ مکش هوای تازه وجود دارد، در هيچ شرايطی و به هيچ وجه بسته نشود.

قبل از شروع هر دوره منافذ تهويه را کاملا بررسی نمائيد که بسته نباشد. چنانچه بسته شده بود می توانيد با يک ميله نازک آن را باز نمائيد.



در ابتدای هر دوره موتور بلاور را با اسپری چرب روانکاری کنيد. استفاده زياد از اسپری سبب آسيب ديدگی موتور می شود.

دريچه های تهويه سقف دستگاه :

چنانچه يک راک را پر نموديد


در طول دوره يک دريچه سقف را باز نمائيد

چنانچه دو راک را پر نموديد


در طول دوره دو دريچه سقف را باز نمائيد

چنانچه سه راک را پر نموديد


در طول دوره سه دريچه سقف را باز نمائيد

چنانچه چهار الی پنج راک را پر نموديد


در طول دوره تمامی دريچه های سقف را باز نمائيد






بسته بندی دستگاه دابل تمام اتومات































ما برای حمل و نقل مطمئن از کارتن استفاده نکرده ايم و دستگاه ها با بسته بندی PVC ( ضد آب و ضربه ) ارسال می گردد .







وزن : چهل کيلوگرم

ابعاد دستگاه با بسته بندی (سانتی متر): 115*50*60











رفع اتصالی سيستم برق دستگاه دابل تمام اتومات




معمولا شرکت های حمل و نقل داخلی و بين الملی دقت کافی برای حمل کالا را نداشته و هنگام بارگيری يا تخليه کالا از کاميون ، کشتی يا هواپيما ضربه هايی را به کالا وارد می نمايند که اين موضوع سبب می گردد تا گاها اشکالاتی برای دستگاه بوجود آيد . يکی از عمده ترين مشکلاتی که بوجود می آيد اتصالی داخلی جک های برق می باشد . به شکل زير توجه نماييد :




داخل هر جک يک پلاتين فنری وجود دارد که با ضربات ناشی از حمل و نقل اشتباه دستگاه ، خود را به ميله وسط رسانده و سبب اتصالی سيستم برق دستگاه می گردد به شکل زير دقت نماييد :






در اين حالت هر چقدر فيوز دستگاه را عوض کنيد ، باز هم می سوزد لذا ابتدا برق دستگاه را قطع نموده و با يک پيچ گوشتی کوچک پلاتين را از ميله وسط جدا کنيد . مطابق شکل زير :



در بعضی از مواقع نيزکانکتور برق گيربکس يا يکی ديگر ازکانکتور ها از داخل اتصال می کنند(البته اين اشکال کم پيش می آيد). به شکل زير دقت نماييد :



برای رفع مشکل دو پين کانکتور را از هم جدا نموده و با يک تکه چسب يکی از آنها را بپوشانيد . به شکل زير دقت نماييد :



ممکن است کانکتور در اين محل نيز اتصالی کند (ديدن محل اين اتصالی نياز به دقت زياد دارد). به شکل زير توجه نماييد :

چنانجه موقع تعويض برق ترموستات ( استفاده از ترموستات يدکی ) کانکتور را اشتباه وصل کنيد يا دقيقا شش پين کانکتور مقابل پين های ترموستات نباشد به اين معنی که يکی از شش پين در جای خود قرار نگيرد و يا يکی از پين ها آزاد باشد سبب اتصالی برق دستگاه می گردد . به شکل زير توجه نماييد :








در بعضی از مواقع ضمن سوختن فيوز دستگاه يکی از پين های کانکتور نيز ذوب می شود ، در اين حالت لازم است پين را تعويض نماييد . به شکل زير توجه نماييد :

در صورتيکه فن دستگاه کار نمی کند پين تامين برق فن از پشت ترموستات دچار مشکل شده است . به شکل زير دقت نماييد :

آدرس سایت:
www.hamontaftan.ir
آدرس دفتر و فروشگاه زاهدان میرزای شیرازی 25
تلفن: 09156740370
0541-2420333
شرکت آتی دام هامون تفتان
امکان تحویل وجه هنگام تحویل کالا در منزل مشتری


کلمات کلیدی دستگاه جوجه کشی جوجه کشی ماشین جوجه کشی لوازم دستگاه جوجه کشی جوجه بوقلمون بلدرچین کپک دستگاه جوجه کشی خانگی جوجه گیری تخم نطفه دار دستگاه جوجه کشی بوقلمون دستگاه جوجه کشی کوچک رطوبت دستگاه جوجه کشی چیلر انواع دستگاه جوجه کشی ساخت دستگاه جوجه کشی دامداری جوجه مرغ نماینده انحصاری تولید و پخش دستگاه و ماشین های جوجه کشی خانگی و صنعتی ایرانی و خارجی در استانهای :گیلان سیستان و بلوچستان لرستان خراسان جنوبی سمنان یزد آذربایجان غربی اردبیل اصفهان ایلام بوشهرتهران چهارمحال و بختیاری خراسان رضوی خراسات شمالی فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان مازندران مرکزی هرمزگان جوجه کشی دستگاه جوجه کشی سیستان و بلوچستان زاهدان خاش سراوان زابل چابهار ایرانشهر بزمان زابلی سرحدات سیستان بلوچ بلوچستان بوقلمون بلدرچین طیور مرغداری کبک تخم مرغ اردک دام پرورش قرقاول شتر مرغ ماشین جوجه کشی "شتر مرغ" شتر مرغ وسیله ای جالب برای اشتغال در منزل آیا بیکار هستید و به دنبال یک کار پر درآمد میگردید؟ آیا باز نشسته اید و به دنبال یک شغل تفریحی هستید؟ آیا تحصیلات خود را به پایان رسانده اید و به دنبال سوژه ای برای فعالیت اقتصادی هستید؟ آیا کشاورز هستید و مایلید در کنار کشاورزی در آمد بیشتری کسب کنید؟ آیا سرمایه زیادی ندارید و مایل به کار و کوشش هستید؟ این دستگاه تمام مشکلات شما را حل میکند بدون نیاز به داشتن مزرعه و امکانات زیاد با ما وارد چرخه اقتصاد شوید دستگاه جوجه کشی خانگی+نماینگی انحصاری دستگاه جوجه کشی JN اروپا در استان سیستان و بلوچستان+پایین ترین قیمت دستگاهای جوجه کشی خانگی و صنعتی در کشور+مشاوره رایگان در راه اندازی سالن های جوجه کشی+فروش دستگاه جوجه کشی در زاهدان+زابل+خاش+سراوان+ایرانشهر+چابهار دستگاه جوجه کشی خانگی خارجی دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی استان سیستان و بلوچستان دستگاه جوجه کشی خانگی روستاهای استان سیستان و بلوچستان نماینگی انحصاری دستگاه جوجه کشی JN اروپاپایین ترین قیمت دستگاهای جوجه کشی خانگی مشاوره رایگان در راه اندازی سالن های فروش دستگاه جوجه کشی در زاهدان نماینده انحصاری تولید و پخش دستگاه و ماشین های جوجه کشی خانگی و صنعتی ایرانی و خارجی در استانهای :گیلان سیستان و بلوچستان لرستان خراسان جنوبی سمنان یزد آذربایجان غربی اردبیل اصفهان ایلام بوشهرتهران چهارمحال و بختیاری خراسان رضوی خراسات شمالی فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان مازندران مرکزی هرمزگانکلمات کلیدی دستگاه جوجه کشی جوجه کشی ماشین جوجه کشی لوازم دستگاه جوجه کشی جوجه بوقلمون بلدرچین کپک دستگاه جوجه کشی خانگی جوجه گیری تخم نطفه دار دستگاه جوجه کشی بوقلمون دستگاه جوجه کشی کوچک رطوبت دستگاه جوجه کشی چیلر انواع دستگاه جوجه کشی ساخت دستگاه جوجه کشی دامداری جوجه مرغ جوجه کشی دستگاه جوجه کشی سیستان و بلوچستان زاهدان خاش سراوان زابل چابهار ایرانشهر بزمان زابلی سرحدات سیستان بلوچ بلوچستان بوقلمون بلدرچین طیور مرغداری کبک تخم مرغ اردک دام پرورش قرقاول شتر مرغ ماشین جوجه کشی "شتر مرغ" شتر مرغ نماینده انحصاری تولید و پخش دستگاه و ماشین های جوجه کشی خانگی و صنعتی ایرانی و خارجی در استانهای :گیلان سیستان و بلوچستان لرستان خراسان جنوبی سمنان یزد آذربایجان غربی اردبیل اصفهان ایلام بوشهرتهران چهارمحال و بختیاری خراسان رضوی خراسات شمالی فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان مازندران مرکزی هرمزگان

کلمات کلیدی :
دستگاه و ماشین جوجه کشی خانگی و صنعتی ایرانی و خارجی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید