مشخصات آگهی دهنده

آیا تا حالا طرح خردمندانه تری در مقایسه با English for youدیده
0141-2221613/2
98000ریال
1397-01-20
1397-02-19
1002 بار
11280028
لاهیجان-خیابان شهید بهشتی نبش شهید بهشتی12

آیا تا حالا طرح خردمندانه تری در مقایسه با English for youدیده اید؟
کامپیوتر خدمات اينترنت

آیا تا حالا طرح خردمندانه تری در مقایسه با English for youدیده اید؟

ENGLISH FOR YOU
در این نرم افزار که بسیار خردمندانه طراحی شده معلمی به نام Molly stone یکی از دبیران برجستۀ کانادایی در آموزش زبان انگلیسی کلیۀ بخش های گرامری ، مکالمه و تلفظ را آموزش می دهد . محیط آن بسیار پر نشاط و شاداب است . سه همکلاسی شما از سه کشور دیگر می باشند و همانند شما آنها نیز زبان را به طور همزمان با روش مشابه ای می آموزند . اینگونه شما می توانید خود را در یک کلاس درس تجسم کنید در حالی که روی مبل راحتی خود نشسته و آب پرتقال خود را می نوشید.
در هر بخش از این نرم افزار کامل روی کلیۀ مهارتهای زبان تأکید شده و در تمامی بخش ها قواعد تدریس شده به صورت ساختارهای جداگانه ای آموزش داده می شود و در همان راستا مثالهای فراوانی زده می شود و سپس از همکلاسیهای خارجی شما خواسته می شود تا بر اساس لغات و قواعد تدریس شده سوالاتی را مطرح سازند و یا به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.
شما نیز می توانید در این میان از فرصت استفاده کرده به سوالات پاسخ دهید و پس از فراگیری ساختارها جملاتی را در خصوص خود بسازید. هر مثال بارها تکرار می گردد و بنابراین حتی کسانی که مدارک تحصیلی بالایی ندارند می توانند به راحتی با تماشای این DVD پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.این فرصت طلایی است آنرا از دست ندهید .
علاوه براین در انتهای هر بخش مکالمه ای بین چند شخصیت خارجی صورت می گیرد که می توانید با تماشای آن نحوۀ به کارگیری آنچه آموخته اید را در دنیای واقعی بیاموزید .
به امید آنکه همه شما عزیزان این زبان بین المللی را بسیار زود فراگیرید . ما 27 جلسه آموزشگاه را در یک DVD خلاصه کرده ایم و هر بخش از آن حدود 90 دقیقه می باشد که می توانید آنرا برای خود قسمت بندی کرده و به این ترتیب به زندگی روزمرۀ خود خدشه ای وارد نکنید و ار هر نوع هزینۀ اضافه جلوگیری کنید.
قيمت : 9800 تومان
تعداد : DVD 1

کلمات کلیدی :
زبان بین المللی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید