مشخصات آگهی دهنده

تعویض لامپ لیزر و فروش لامپ لیزر موی زائد
021-22225700
توافقی
1400-01-03
1400-02-02
6878 بار
10322092
دفتر مرکزی : خیابان دکتر شریعتی ، بالاتر از بلوار میرداماد ، شرکت پروشات

تعویض لامپ لیزر و فروش لامپ لیزر موی زائد
خدمات زیبایی و بهداشت

تعویض لامپ لیزر و فروش لامپ لیزر موی زائد

تعویض لامپ لیزر و فروش لامپ لیزر موی زائد و انواع دستگاه لیزر پوست ، مو و زیبایی ، دستگاه لیزر آی پی ال و ایلایت ، دستگاه لیزر اس اچ آر ، دستگاه لیزر الکساندرایت ، کیوسوئیچ و ان دیگ .

خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و تعمیر فوق تخصصی دستگاه لیزر در شرکت فناوری پزشکی پروشات

✔ فروش فلش لامپ لیزر . کریستال . فیلتر . هندپیس

ما مفتخریم بتوانیم با تکیه بر دانش فنی و تجربه پانزده ساله و با داشتن نیروهای متخصص و متعهد و به روزترین تجهیزات ، بهترین و سریعترین خدمات را در بخش تعمیر و سرویس دستگاه های لیزر حذف موهای زائد و لیزر پوست ، در کلینیک شما و یا دفتر فنی شرکت به انجام برسانیم .
تعویض لامپ دستگاه های لیزر که مهمترین و کلیدی ترین قسمت هر دستگاه لیزر می باشد با برترین و بهترین برند لامپ های انگلیسی و اروپایی و با نازلترین قیمت و شماره سریال و گارانتی معتبر شرکت پروشات در سریعترین زمان ممکن و زیر نظر متخصصین امر لیزر ، اپتیک و برق با سالها تجربه و طی دوره های تخصصی .

••••• ما رقابت نمی کنیم ! رقابت میافرینیم ! •••••

فناوری پروشات : نوآور و متفاوت

متاسفانه برخی شرکت ها با تعویض لامپ های بدون نام و سریال و با هدف سودجویی و ارایه قیمت تمام شده پایین تر ، باعث ضربه و فشار به دستگاه و همچنین باعث عملکرد ضعیفتر در حذف موهای زائد و آسیب به پوست خواهند شد .
از این سو باید پزشکان عزیز در این ضمینه کمال دقت را مبذول فرمایند و به خاطر تفاوت قیمت جزیی ، دستگاه و بیمار خود را فدای این تفاوت اندک نکنند ، چه بسا متاسفانه دیده شده حتی لامپ های بدون استاندارد را با قیمتی بالاتر از نرخ اصلی ارائه می کنند .
مرکز فروش و تعویض لامپ لیزر دستگاه های لیزر با سیستم های IPL , Elight , SHR , Alexandrite با برند های مطرح اروپایی و امریکایی
✔ مشاوره ، واردات ، فروش و خدمات پس از فروش .
✔ تعمیر و تعویض قطعات هندپیس لیزر شامل لامپ ، فیلتر و کریستال و سیستم خنک کاری و کولینگ دستگاه .
✔ فروش لامپ لیزر با بهترین برند های اروپایی و امریکایی .
مدل دستگاه خود را به ما اعلام فرمایید تا در کوتاهترین زمان از خدمات ما بهره مند گردید

کلیه حقوق مادی و معنوی این آگهی محفوظ و مربوط به شرکت فناوری پزشکی پروشات می باشد

کلمات کلیدی :
تعویض لامپ لیزر لیزر لامپ فروش لامپ دستگاه لیزر فروش لامپ لیزر لامپ دستگاه لیزر تعویض لامپ لیزر قیمت لامپ لیزر کریستال هندپیس تعویض لامپ لیزر در محل لامپ لیزر انگلیسی لامپ دستگاه لیزر موی زائد لامپ ipl لامپ shr تعویض لامپ دستگاه لیزر لامپ دستگاه لیزر موی زائد بهترین لامپ لیزر

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید