مشخصات آگهی دهنده

فروش کاملترین آموزش Catia در ایران
09354537262
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
1007 بار
10118021
مشهد

فروش کاملترین آموزش Catia در ایران
کامپیوتر خدمات اينترنت

فروش کاملترین آموزش Catia در ایران

---دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت و زمان زیاد برای یادگیری نرم افزار طراحی فوق العاده قدرتمند Catia نمی باشد ! ---

مطمئنا تمامی کسانی که در کار صنعت و طراحی قطعات می باشند اعم از دانشجویان رشته مکانیک ، طراحی صنعتی ، برق ، صنایع و نیز صنعتگران این نرم افزار را می شناسند و یا با آن کار کرده اند . در حال حاضر در کارخانجات ایران catia و solidworks (که این نرم افزار هم مربوط به کمپانی Dassault System ، یعنی کمپانی سازنده کتیا می باشد)بسرعت در حال پیشی گرفتن بر نرم افزار های دیگر طراحی بوده و جایگزین نرم افزارهای قدیمی تر می شوند.

نرم افزار catia دارای 100 محیط طراحی در زمینه های مختلف می باشد ! که نشاندهنده قدرت خارق العاده این نرم افزار طراحی می باشد ! که شما با یادگیری تقریبا 15 محیط آن می توانید جزو بهترین و خبره ترین طراحان در صنایع و کارخانجات ایران بوده و حرفی برای گفتن داشته باشید .

اما متاسفانه بعلت گستردگی این نرم افزار در ایران مرجع آموزشی که بطور جامع و کامل این نرم افزار را آموزش دهد به ندرت پیدا شده و با قیمت های بسیار بالا عرضه می شود و نیز شهریه کلاس های آموزشی این نرم افزار بسیار هنگفت بوده ( بطوریکه برای یادگیری حداقل 10 محیط کتیا در مشهد بطور متوسط هزینه ای بالغ بر 600 تا 800 هزار تومان باید بپردازید !)

ما در این سایت کاملترین و جامع ترین مرجع آموزش Catia در ایران را به شما معرفی می کنیم.

بیش از 70 ساعت آموزش مولتی مدیا در قالب 8 دی وی دی !!

آموزش کامل و تک تک منو ها ، دستورات و آپشن های 14 محیط کتیا که در هیچ کتاب و یا کلاسی نخواهید یافت !

*** همچنین برای اولین بار در این مجموعه بطور عملی ساخت قالب های تزریق پلاستیک و قالب های فلزی آموزش داده می شود (Dvd شماره 5 ) که پیشنهاد می شود کسانی که در زمینه قالب سازی فعالیت دارند حتما این آموزش را ببینند ! *

برای شما عزیزان تصاویر تک تک Dvd ها و محتویات آنها در سایت قرار داده شده تا با سرفصل ها آشنا شده و نیز به جامع بودن این مجموعه پی ببرید !

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و خرید آن با قیمتی استثنائی از این سایت دیدن کنید :

catia-learning.blogsky.com

و یا با شماره 09354537262 تماس بگیرید


>

کلمات کلیدی :
آموزش كتيا (Catia) و ساليدورك

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید