مشخصات آگهی دهنده

بلكا
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
1152 بار
10116387

بلكا
املاک خدمات ساختمانی

بلكا

مصرف كنندگان محترم پوشش نما بلكا

از اين پس اولين پوشش رسمي و قانوني در كشور را با نام پوشش نما بركا و علامت تجارتي جديد رخا در ايران و جهان بشناسيد .

گروه كارخانجات پوشش نما بركا – بنيانگذار اولين كارخانه رسمي و قانوني پوشش هاي اليافي سلولزي در ايران عزيز ، اولين دريافت كننده و پديد آورنده كد جهاني مشاغل در زمينه پوشش هاي سلولزي و اولين دريافت كننده پروانه بهره برداري محصول در كشور مي باشد .

اين شركت سابق با نام پوشش نما بلكا فعاليت مي نمود ، كه با توجه به سوء استفاده هاي انجام شده توسط افراد سودجو پس از اشتهار اين شركت و تبليغات گسترده اين شركت ، هموطنان و متقاضيان محترم دچار سردرگمي و اشتباه مي گرديدند ، كه سر انجام و با پي گيريهاي اين شركت و با كمك قانون اين عزيزان از سردرگمي رها گشته و به راحتي مي توانند انتخاب آگاهانه انجام دهند .

مطابق ماده واحده" قانون ممنوعيت به كارگيري اسامي ، عناوين و اصطلاحات بيگانه" مصوب1375.9.28 ، تمامي شركت ها و موسسات دولتي و تمام شركت هايي كه شمول قوانين و مقررات عمومي بر آنها مستلزم ذكر نام است ، موظفند از به كار بردن كلمات و واژه هاي بيگانه خودداري كنند و همچنين استفاده از اين واژه ها بر روي تمامي توليدات داخلي اعم از بخش هاي دولتي و غيردولتي كه در داخل كشور عرضه مي شود ، ممنوع است.
دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان متولي اصلي و رسمي موضوع تبليغات در كشور ، با هدف بومي سازي اسامي و عبارات مندرج در محصولات و نام شركت ها و موسسات و ترغيب عموم مردم به استفاده از اسامي اصيل و فارسي ، با اجراي طرح نظارت بر اجراي قانون" ممنوعيت به كارگيري اسامي ، عناوين و اصطلاحات بيگانه" ، مقدمات اجرايي شدن اين قانون را مهيا ساخت.
در همين ارتباط فعاليت هاي تبليغاتي اصناف ، تابلوهاي سردر مغازه ها و در خصوص بسته بندي كالاها و محصولات توليدي ، اين دفتر با نظارت بر هماهنگي و همكاري با سازمان هاي ذيربط همچون فرهنگستان زبان و ادب فارسي ، اداره كل ثبت شركت ها ، اداره كل اماكن عمومي ناجا ، شهرداري و... از استفاده از عناوين وعبارات غيرفارسي ممانعت به عمل مي آورد.
بنا به دستور وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي و در راستاي تمكين به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و به لحاظ ممنوع بودن استفاده از واژه بلكا اين شركت نام قانوني و ثبتي خود را از پوشش نما بلكا به پوشش نما بركا با علامت تجاري( رخا ) تغيير داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوري اسلامي ايران :
مطابق تبصره 9 ماده واحده قانون مصوب 28/ 9 /1375 به كار بردن واژه * بلكا * براي هر فرد حقيقي و حقوقي غير مجاز مي باشد .
شما مي توانيد با مراجعه به آدرس زير به سايت وزارت فرهنگ و ارشاد وارد و نام – بلكا – را در ليست كلمات ممنوعه مشاهده نماييد :

www.ad.gov.ir/ad/cities/?sn=dictionary

در اين راستا تمام هموطنان فهيم در شهرهاي مختلف مي توانند ، با تماس با دفتر تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، شهرداري ، اداره اماكن عمومي ناجا ، سازمان بازرسي ، اداره تعزيرات حكومتي و سازمانهاي زيربط در شهرستان خود ، مشخصات و نشاني افرادي را كه با دهن كجي به قانون و شعور و فرهنگ فارسي همچنان در حال استفاده از كلمات و واژه هاي ممنوع شده مي باشند را اعلام نمايند ، تا برخورد قانوني با آن دسته افراد صورت پذيرد .

******* www. R A K H A . ir *******

* گيرنده اولين كد بين المللي ISIC در زمينه پوششهاي اليافي

* داراي اولين پروانه بهره برداري كشور
* داري مجوز از وزارت صنايع و معادن
* داراي مجوز از سازمان ثبت شركتها
* داراي تاييديه از سازمان مالكيتهاي صنعتي
* داراي تاييديه اتاق تعاون مركزي ج ا ايران
* داراي تائيديه سازمان محيط زيست ج ا ايران
* داراي استاندارد و تاييديه هاي بين المللي
* برنده جهاني چهارمين لگوي صنعتي كشور سوئيس
* داراي تقديرنامه نمايشگاههاي بين المللي ج ا ايران
* داراي محصولات با كد ISIC ج ا ايران
* داراي مجوز اعطاء نمايندگي به داخل و خارج كشور
* داراي لوح سپاس سالهاي متمادي نمايشگاه صنعت ساختمان
* داراي گسترده ترين شبكه خدماتي در سراسر كشور
* يكي از بزرگترين كارآفرينان در سراسر كشور

******* www. R A K H A . ir *******

با تشكر
سرپرستي مركزي كارخانجات پوشش نما بركا ايران

**** سهامي خاص *****

***** امور نمايندگان*****

شماره هاي تماس :
26315237 - 021 - 0098
26315238 - 021 - 0098
26315239- 021 - 0098

شماره ويژه پيام كوتاه SMS
09192222360

آدرس اينترنتي : www.RAKHA.ir

** رخا = رويائي ، خاطره انگيز ، ايدآل **

کلمات کلیدی :
بلكا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید