مشخصات آگهی دهنده

بلكا
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
877 بار
10115289

بلكا
املاک خدمات ساختمانی

بلكا

26315237 . 26315238 شركت رخا rakha.ir
جايگزيني مطمئن در زمينه پوششهاي دكوراتيو نماي داخل و خارج ساختمان شما
تنوع ، زيبايي ، كيفيت بي نظير همه را يكجا جمع نموديم

چرا رنگ ؟
چرا كاغذ ديواري ؟
چرا سنگ ؟
چرا كنيتكس ؟
چرا آجرنما ؟
چرا پوششهاي متفرقه ؟
زيبايي + سرعت + دقت + كيفيت را هميشه از اولين ، بهترين و بزرگترين بخواهيد .
ديوارپوشهاي رخا آميزه اي از هنر و زيبايي با بالاترين كيفيت در سراسر كشور
اجراي پوششهاي سلولزي علاوه بر اينكه به نصاب حرفه اي نيازمند است ، به محصول حرفه اي و با كيفيت نيز نياز دارد ، كه اين مهم توسط اولين كارخانه توليد كننده در ايران فراهم گرديد . كه به پوشش نما بلكا اشتهار يافت ولي پس از آن و پس از تبليغات گسترده صورت گرفته توسط اين شركت ، افراد و شركتهاي بسياري درصدد سوء استفاده از نام و محصولات اين شركت برآمدند . كه در پي آن و همزمان با ممنوع شدن نام بلكا و در راستاي تمكين به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران ، اين شركت نام رسمي و قانوني خود را از پوشش نما بلكا به پوشش نما بركا تغيير داد و نام تجاري *رخا* را نيز براي محصولات خود انتخاب نمود تا ديگر مشتريان و مصرف كنندگان گرامي دچار انتخاب اشتباه و سردرگمي نگردند و فريب شركتهاي كاغذي و افراد سود جو را نخورند .
مطابق ماده واحده" قانون ممنوعيت به كارگيري اسامي ، عناوين و اصطلاحات بيگانه" مصوب1375.9.28 ، تمامي شركت ها و موسسات دولتي و تمام شركت هايي كه شمول قوانين و مقررات عمومي بر آنها مستلزم ذكر نام است ، موظفند از به كار بردن كلمات و واژه هاي بيگانه خودداري كنند و همچنين استفاده از اين واژه ها بر روي تمامي توليدات داخلي اعم از بخش هاي دولتي و غيردولتي كه در داخل كشور عرضه مي شود ، ممنوع است.
دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان متولي اصلي و رسمي موضوع تبليغات در كشور ، با هدف بومي سازي اسامي و عبارات مندرج در محصولات و نام شركت ها و موسسات و ترغيب عموم مردم به استفاده از اسامي اصيل و فارسي ، با اجراي طرح نظارت بر اجراي قانون" ممنوعيت به كارگيري اسامي ، عناوين و اصطلاحات بيگانه" ، مقدمات اجرايي شدن اين قانون را مهيا ساخت.
در همين ارتباط فعاليت هاي تبليغاتي اصناف ، تابلوهاي سردر مغازه ها و در خصوص بسته بندي كالاها و محصولات توليدي ، اين دفتر با نظارت بر هماهنگي و همكاري با سازمان هاي ذيربط همچون فرهنگستان زبان و ادب فارسي ، اداره كل ثبت شركت ها ، اداره كل اماكن عمومي ناجا ، شهرداري و... از استفاده از عناوين وعبارات غيرفارسي ممانعت به عمل مي آورد.
بنا به دستور وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي و در راستاي تمكين به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و به لحاظ ممنوع بودن استفاده از واژه بلكا ، اين شركت نام قانوني و ثبتي خود را از پوشش نما بلكا به پوشش نما بركا با علامت تجاري( رخا ) تغيير داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوري اسلامي ايران :
مطابق تبصره 9 ماده واحده قانون مصوب 28/ 9 /1375 به كار بردن واژه * بلكا * براي هر فرد حقيقي و حقوقي غير مجاز مي باشد .
شما مي توانيد با مراجعه به آدرس زير به سايت وزارت فرهنگ و ارشاد وارد و نام – بلكا – را در ليست كلمات ممنوعه مشاهده نماييد :

www.ad.gov.ir/ad/cities/?sn=dictionary

*** حال شناسايي شركتها و محصولات متفرقه براي كليه متقاضيان فهيم كاري بسيار سهل و آسان گرديده است و به راحتي مي توان شركتها و توليدات قانوني را شناسايي نمود و آگاه بود كه كليه شركتهايي كه تمكين به قانون ننموده اند مشخصا داراي توليدات قانوني نيز نمي باشند *** برخي از اين شركتهاي متفرقه نه تنها به قانون دهن كجي مي نمايند ، بلكه درك و فهم و شعور مردم و مصرف كنندگان محترم را ناديده گرفته و با بزرگنمايي كاذب و تبليغات كذب در راستاي فريب متقاضيان فهيم قدم بر داشته اند .
گروه كارخانجات پوشش نما بركا * پوشش نما بلكا سابق * اولين و بزرگترين توليد كننده پوششهاي اليافي سلولزي بر اساس آناليز علمي و دريافت كننده اولين پروانه بهره برداري در كشور از وزارت صنايع و معادن جمهوري اسلامي ايران در زمينه پوششهاي دكوراتيو ساختمان و پديد آورنده كد بين المللي ISIC در زمينه محصولات مذكور مي باشد .

رخا * دستاوردي نوين در صنعت ساختمان * rakha
.
*** رخا *** rakha ***
• نه تنها اولين پوشش اليافي سلولزي قانوني در كشور است .( قابل شستشو نيز عرضه مي گردد )
• بلكه اولين رول سنگ مصنوعي در جهان نيز مي باشد .
• اولين ايزولاسيون پليمري ، تزئيني جهت استخرها و پشت بام نيز مي باشد .
• پوشش سنگدانه اي معدني بصورت خمير جهت نماسازي ساختمان نيز مي باشد .
• چسب پليمري مخصوص سطوح نما نيز مي باشد .
• سنگهاي مصنوعي با فناوري بتن سبك سازي شده نيز مي باشد .

شايان ذكر مي باشد ، اين شركت نه تنها بر اساس ادعا ، بلكه بر اساس مدارك و مستندات رسمي و قانوني موجود از جمله : اولين دريافت كننده كد بين المللي ISIC در زمينه توليد پوششهاي اليافي و سلولزي از جانب وزارت محترم صنايع و معادن جمهوري اسلامي ايران و همچنين ساخت و راه اندازي اولين كارخانه توليد رنگ و پوششهاي اليافي سلولزي با مجوز رسمي و قانوني وزارت صنايع و معادن جمهوري اسلامي ايران و تحت نظارت اين سازمان بعنوان اولين كارخانه رسمي در اين زمينه فعاليت خود را آغاز نمود و پس از طي مراحل قانوني و اخذ تائيديه ها و استاندارد هاي لازم در زمينه توليدات خود سرانجام موفق به اخذ اولين پروانه رسمي بهره برداري در اين زمينه گرديده است .

**** كد بين المللي ISIC :

اين كد بعنوان كد شناسايي بين المللي محصول مي باشد ، كه براي هر محصول بصورت جداگانه تعريف و داراي يك شماره بين المللي مشخص براي هر محصول در سراسر دنيا مي باشد و با افتخار اين شركت ايراني براي اولين بار موفق به اخذ كد بين المللي ISIC در زمينه الياف پوششي فيبري سلولزي تحت شماره بين المللي 26991496 پس از طي مراحل قانوني در وزارت صنايع و معادن گرديد و پس از اين هر شركتي ، در هر كجاي ايران و جهان كه راغب به توليد اين محصول باشد مي تواند با استفاده از اين كد اقدام به اخذ جواز به منظور تاسيس كارخانه نمايد . اميد آن است كه با همت و دانش متخصصان ايراني ، كشورمان سالانه موفق به صدور كد هاي بين المللي بيشتر و ثبت محصولات جديد بيشتر ، در جهان و در تمام زمينه ها باشد .

**** پروانه بهره برداري :

نشانه رسمي و قانوني بودن يك كالا و توليد محصول تحت نظارت سازمانهاي مربوطه از جمله : وزارت صنايع و معادن ، سازمان حفاظت محيط زيست ، سازمان بهداشت ، آزمايشگاه ، وزارت اقتصاد و امور دارائي ، سازمان تامين اجتماعي و ... مي باشد . كه از جانب وزارت صنايع و معادن به توليدات قانوني كارخانه هاي توليدي و صنعتي كشور اعطاء مي گردد .

اولين توليد رسمي و قانوني در كشور از اين پس با نام جديد و قانوني *** رخا *** RAKHA ***


******* www. R A K H A . ir *******

* گيرنده اولين كد بين المللي ISIC در زمينه پوششهاي اليافي
* داراي اولين پروانه بهره برداري كشور
* داري مجوز از وزارت صنايع و معادن
* داراي مجوز از سازمان ثبت شركتها
* داراي تاييديه از سازمان مالكيتهاي صنعتي
* داراي تاييديه اتاق تعاون مركزي ج ا ايران
* داراي تائيديه سازمان محيط زيست ج ا ايران
* داراي استاندارد و تاييديه هاي بين المللي
* برنده جهاني چهارمين لگوي صنعتي كشور سوئيس
* داراي تقديرنامه نمايشگاههاي بين المللي ج ا ايران
* داراي محصولات با كد ISIC ج ا ايران
* داراي مجوز اعطاء نمايندگي به داخل و خارج كشور
* داراي لوح سپاس سالهاي متمادي نمايشگاه صنعت ساختمان
* داراي گسترده ترين شبكه خدماتي در سراسر كشور
* يكي از بزرگترين كارآفرينان در سراسر كشور

******* www. R A K H A . ir *******

با تشكر
سرپرستي مركزي كارخانجات پوشش نما بركا ايران

**** سهامي خاص *****

***** امور نمايندگان*****

شماره هاي تماس :
26315237 - 021 - 0098
26315238 - 021 - 0098
26315239- 021 - 0098

شماره ويژه پيام كوتاه SMS
09192222360

آدرس اينترنتي : www.RAKHA.ir

** رخا = رويائي ، خاطره انگيز ، ايدآل **


کلمات کلیدی :
بلكا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید