مشخصات آگهی دهنده

بابيلون 6
4500
1397-01-19
1397-02-18
741 بار
10085064

بابيلون 6
کامپیوتر خدمات اينترنت

بابيلون 6

بابيلون 6 (مترجم و ديكشنري انگليسي به فارسي - فارسي به انگليسي)

مترجم حرفه اي متن و لغات به 20 زبان با سادگي و سرعت زياد

شامل امكانات و سرفصل هاي :

امكان استفاده سريع در محيط ويندوز، اينترنت، متن، PDF، و ...
ترجمه متن انگليسي به فارسي - فارسي به انگليسي با جمله بندي صحيح
حاوي بيش از 2 ميليون واژه و تلفظ
حاوي بيش از 300 واژه نامه تخصصي در گرايش هاي مختلف
نمايش معني، تلفظ، و واژه هاي مشابه تنها با يك كليك روي كلمه
نسخه دائمي و رجيستر شده با قابليت Update از طريق اينترنت
تشخيص هوشمندانه لغات و ارائه لغات و اصطلاحات مشابه و ده ها قابليت ديگر

babylon يكي از پركاربردترين ديكشنري هاي دنياست. چيزي كه بابيلون را از ساير ديكشنري ها متمايز مي سازد امكان استفاده سريع و آسان در هر محيطي است. معناي هر كلمه همراه با تلفظ و اصطلاحات مشابه تنها با يك كليك در اختيار شما قرار خواهد گرفت. منبعي حاوي بيش از 2 ميليون واژه، شما را از هر ديكشنري ديگري بي نياز مي كند. علاوه بر اين امكان ترجمه متن و تلفظ صحيح لغات نيز وجود دارد. ديكشنري بابيلون علاوه بر ترجمه انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي، قابليت ترجمه زبانهاي عربي، فرانسه، آلماني و ... را نيز دارد. البته ترجمه متن اين ديكشنري به صورت آنلاين انجام مي گيرد.

علاوه بر واژه نامه عمومي، بيش از 300 واژه نامه تخصصي نيز در اختيار شماست كه تقريبا تمام رشته هاي فني، مهندسي، پزشكي، انساني، اجتماعي و ورزشي را در بر مي گيرد.

اما فرق اين نسخه از بابيلون كه از طرف شركت پويش ارائه مي گردد با ساير نسخه هاي موجود در بازار و يا نسخه هاي اينترنتي چيست ؟

نسخه هاي متفرقه بابيلون همگي به صورت آزمايشي هستند و بعد از مدتي از كار مي افتند. در هنگام كار با اينترنت هنگ مي كنند و يا قابليت Update شدن ندارند. اما اين نسخه از ديكشنري بابيلون با Lisence دائمي و خدمات و پشتيباني از طرف شركت پويش ارائه گشته و در اختيار كاربران قرار مي گيرد. يعني با خريد اين بسته نرم افزاري ديگر هرگز نگران Expire شدن و از كار افتادن ديكشنري محبوب خود نخواهيد بود. علاوه بر اين، امكان Update نرم افزار و افزايش كارايي هاي آن نيز وجود دارد.

نحوه خريد : براي خريد پستي اين محصول، به سايت www.100cd.ir مراجعه كنيد. محصول توسط پست به نشاني شما ارسال مي گردد و شما پول را به مامور پست مي پردازيد.

کلمات کلیدی :
بابيلون 6

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید